زمان انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۶ -

آلمان ۶-۰ نروژ؛ قهرمان به روسیه نزدیک شد

تیم ملی آلمان با پیروزی قاطع 6-0 مقابل نروژ، در آستانه صعود به رقابت های جام جهانی روسیه قرار گرفت.

سرای نور؛شاگردان یواخیم لوو که در ۷ دیدار قبلی شان در این رقابت ها به پیروزی رسیده بودند، در دیدار امشب هم نروژ را گلباران کردند تا شانس بسیار زیادی برای صعود به روسیه پیدا کنند.

ژرمن ها بازی را هجومی آغاز کردند و تنها دو دقیقه از بازی سپری شده بود که اما ضربه جاشوا کیمیچ راهی به چهارچوب دروازه نروژ پیدا نکرد.

حملات آلمان ادامه پیدا کرد و این تیم سرانجام در دقیقه ۱۰ به گل اول رسید. روی پاس عالی یوناس هکتور بود که اوزیل در محوطه جریمه نروژ صاحب توپ شد و با یک ضربه دقیق، کار را تمام کرد.

برتری میزبان ادامه داشت و این تیم خیلی زود به گل دوم رسید. روی بار اوزیل در نقش گلساز ظاهر شد و روی موقعیت خوبی که او ایجاد کرد، دراکسلر بعد از یک چرخش تماشایی، با ضربه ای دقیق توپ را به گوشه دروازه حریف فرستاد.

فشار حملات آلمان بعد از گل دوم هم کاهش پیدا نکرد و در دقیقه ۲۱، این تیم به گل سوم رسید. این بار روی پاس پشت پای عالی توماس مولر بود که تیمو ورنر در مقابل دروازه حریف در موقعیت گلزنی قرار گرفت و با یک بغل پاس ساده، حساب کار را ۳-۰ کرد.

بعد از این گل از فشار حملات آلمان تا اندازه ای کاسته شد اما این تیم همچنان تیم برتر میدان بود تا اینکه در دقیقه ۴۰ به گل چهارم رسیدند. این بار هم توماس مولر با یک ارسال دیدنی، یک موقعیت گلزنی ایجاد کرد و ضربه سر ورنر، دور از دستان دروازه بان نروژ، تبدیل به گل چهارم شد.

در دقایق پایانی این نیمه اتفاق خاصی رخ نداد و نیمه اول با همان ۴ گل به پایان رسید.

آلمان نیمه دوم را هم هجومی آغاز کرد و تنها ۵ دقیقه از این نیمه سپری شده بود که به گل پنجم رسیدند. این بار دراکسلر با ارسالی عالی، لئون گورتسکا را در موقعیت گلزنی قرار داد و او هم با ضربه سر، گل پنجم را به نام خود کرد.

نروژی ها که چیزی برای از دست دادن نداشتند، بعد از این گل تا اندازه ای پیش کشیدند و یکی دو موقعیت نصفه و نیمه روی دروازه آلمان ایجاد کردند اما نتوانستند از آن استفاده کنند.

بعد از سپری شدن این دقایق، بار دیگر آلمانی ها ابتکار عمل را در دست گرفتند و در دقیقه ۷۹ به گل ششم رسیدند. بار دیگر روی یک ارسال از سمت راست بود که ماریو گومز توانست با ضربه سر کار را تمام کند.

در دقایق پایانی آلمانی ها فشار چندانی روی دروازه حریف ایجاد نکردند و بازی با همان شش گل به پایان رسید.

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۴ شهریور, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو