زمان انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۶ -

انگلیس ۲-۱ اسلواکی؛ سه شیرها، یک قدم تا جام جهانی

تیم ملی انگلیس موفق شد با پیروزی 2-1 مقابل اسلواکی، یک گام دیگر به جام جهانی روسیه نزدیک شود.

سرای نور؛شاگردان گرت ساوتگیت در دیدار امشب کار سختی مقابل اسلواکی داشتند اما در نهایت توانستند به پیروزی برسند و گام بلندی به سوی جام جهانی ۲۰۱۸ بردارند.

 

در این دیدار اسلواکی شروع  بهتری داشت و تنها ۳ دقیقه از بازی سپری شده بود که دروازه انگلیس باز شد.

روی پاس نمچ به پشت مدافعان انگلیس، لوبوتکا صاحب موقعیت شد و با یک ضربه دقیق، کار را تمام کرد. این اولین گل خورده انگلیس در رقابت های مقدماتی جام جهانی بود.

بعد از این گل انگلیسی ها ابتکار عمل را در دست گرفتند و فشار زیادی روی دروازه حریف وارد کردند اما موقعیت های این تیم یکی بعد از دیگری هدر رفت تا اینکه سرانجام در دقیقه ۳۷، اریک دایر گل تساوی را به ثمر رساند.

روی یک ضربه کرنر بود که ارسال راشفورد به تیرک، با ضربه دقیق دایر به گل تساوی تبدیل شد.

در دقایق پایانی این نیمه انگلیسی ها دو موقعیت بسیار خوب روی دروازه اسلواکی ایجاد کردند اما ضربات هری کین و مارکوس راشفورد راهی به چهارچوب دروازه حریف پیدا نکرد و نیمه اول با تساوی ۱-۱ به پایان رسید.

نیمه دوم را هم انگلیس بهتر آغاز کرد و جوردن هندرسون می توانست در دقیقه ۴۷ سه شیرها را پیش بیندازد اما ضربه او از کنار دروازه حریف به بیرون رفت.

حملات انگلیسی ها ادامه پیدا کرد و بازیکنان این تیم چند موقعیت خوب دیگر روی دروازه اسلواکی داشتند تا اینکه در دقیقه ۵۹ سرانجام به گل رسیدند.

راشفورد که روی پاس هندرسون، پشت محوطه جریمه حریف صاحب موقعیت شده بود، با یک شوت دیدنی، توپ را به گوشه دروازه فرستاد و انگلیس را پیش انداخت.

بعد از این گل کمی از فشار حملات میزبان کاسته شد اما باز هم این تیم بود که موقعیت های بیشتری روی دروازه حریف داشت اما در نهایت توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و بازی با برتری ۲-۱ انگلیس به پایان رسید.

انگلیس با این پیروزی ۲۰ امتیازی شد و با کسب دو امتیاز از دو بازی باقی مانده، می تواند صعودش به جام جهانی را قطعی کند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۴ شهریور, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو