زمان انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۶ -

سامان قدوس و فلسفه بودن یا نبودن!

هافبک جدید تیم ملی در دیدار ابتدایی نتوانست به میدان برود. این مسئله در حالیست که هنوز هم مشخص نیست وی می تواند در بازی دوم خود به میدان برود یا خیر.

سرای نور؛هافبک – مهاجم جدید تیم ملی که از سوئد راهی ایران شد تا بتواند برای تیم ملی کشورش به میدان برود و احتمالا یکی از نفرات حاضر در جام جهانی نیز نام بگیرد، در اولین دیدار این تیم به میدان نرفت. عدم حضوری که هیچگاه مشخص نشد به دلایل فنی بوده و یا اداری!

اکنون قدوس به همراه سایر ملی پوشان در تهران به سر می برد و امروز نیز آخرین تمرین پیش از دیدار برابر سوریه را برگزار کرد. در رابطه با او که به نظر می رسد کمی اضافه وزن نیز دارد حرف های گوناگونی به گوش می رسد، از طرفی گفته می شود وی هنوز نتوانسته پس از حضور در اردو و تمرینات، خود را به کی روش تحمیل کند و عده ای دیگر نیز می گویند وی همان بازیکنی است که کارلوس می خواسته و تنها به دلیل مسائلی همچون مشکلات پاسپورت و کارت بازی و … نتوانسته در اولین دیدار برای تیم ملی به میدان برود.

به هر روی باید تا روز آینده نیز صبر کرد و دید که در آخرین دیدار رسمی تیم ملی پیش از جام جهانی بازیکن سابق تیم ملی سوئد با پیراهن جدید خود به میدان می رود یا خیر. تنها زمانی کوتاه لازم است تا تشخیص داده شود سامان قدوس، ورژن جدیدتر بازیکنان موثر و ثابتی همچون گوچی و دژاگه است و یا نمونه ای همچون بیت آشور، امید نظری و دانیال داوری.

 

 

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۴ شهریور, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو