زمان انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۶ -

واکنش بهنام پیشرو به شایعه واگذاری امتیاز نفت

سخنگوی باشگاه نفت تهران گفت: واگذاری و فروش احتمالی باشگاه نفت به دیگر اشخاص حقیقی و حقوقی برای فروشنده و خریدار تبعات قانونی خواهد داشت.

سرای نور؛حسین قدوسی در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه نفت تهران افزود: از نظر ما بیع واقع شده و همه مستندات قانونی هم وجود دارد. در این باره انتظار داریم طرف مقابل پا پیش بگذارد و پروسه انتقال سهام را به شکل عادی و روال اداری آن انجام دهد و باید توجه داشت که شرکت بهنام پیشرو کیش به عنوان بخش خصوصی تا کنون بیش از ده میلیارد تومان هزینه کرده و این امادگی را دارد با رفع برخی مسایل که اخیرا بوجود امده با قدرت به کار ادامه دهد.

سخنگوی باشگاه نفت تهران درباره اخباری که مبنی بر فروش باشگاه نفت به متقاضی و مشتری جدید منتشر می شود گفت: تصور نمی کنیم بحث واگذاری به افراد دیگر از حالت مذاکره به اقدام و اجرا تبدیل شود؛ چون طرف مقابل  به خوبی از شرایط توافق نامه فیمابین مطلع است؛ ولی وقتی می گوییم فروش به بهنام پیشرو کیش بر اساس مستندات موجود  قطعی است و بیع واقع و جاری شده، پس فروش به سایرین اساسا مبنای قانونی ندارد و می تواند تبعات قضایی فروش مال غیر را هم برای فروشنده و هم برای خریدار به عنوان مباشر و معاون  داشته باشد.

وی در پایان تصریح کرد: علاوه بر این باید تاکید کنیم با توجه به آنچه که  در توافق نامه صراحتا قید شده؛ هیچکدام از طرفین بنابه‌دلایلی قانونی شرایط  فسخ را ندارند. بطور کلی  ناگفته ها و مسایل بسیار دیگری هم وجود دارد؛ ولی بنابه‌دلایلی لازم بود تا این مسایل که اهمیت بسیاری هم دارند، بیان شود.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۴ شهریور, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو