زمان انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ -

دادستان عمومی وانقلاب عنبرآباد تشریح کرد

جزئیات قتل های اخیر در عنبر آباد/ قاتل دستگیر شد

دادستان عمومی وانقلاب شهرستان عنبرآباد از دستگیری عامل، قتل های امروز عنبرآباد کمتر از ۸ساعت از وقوع جرم توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) خبر داد.

به گزارش سرای نور؛ به نقل از روابط عمومی دادگستری کرمان، یوسف سبحانی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: بامداد صبح امروز در پی تماس تلفنی شخصی ناشناس مبنی برکشف اجساد دو جوان زن و مرد در حوالی بخش جبال بارزجنوبی،تحقیقات اولیه در این خصوص توسط دادستانی آغاز شد.

وی اعلام کرد: بازپرس ویژه قتل به همراه تیم تجسس پلیس آگاهی و پزشکی قانونی در ساعات اولیه در محل وقوع قتل حاضر و اجساد به پزشکی قانونی این شهرستان منتقل و علت قتل خفگی از ناحیه گردن اعلام شد.

سبحانی با بیان اینکه قاتل، پدر مقتول( زن) می باشد،تصریح کرد: طی بازجویی های به عمل آمده از متهم علت اصلی قتل مسائل خانوادگی بوده است.

سبحانی بیان داشت:باتوجه به نحوه وقوع قتل و جو نارضایتی که در شهر ایجاد شد و از طرفی قاتل قصد فرار و پیوستن به یک گروه مسلحانه در یکی از شهرستان های جنوبی استان را داشته است پرونده به صورت ویژه  در دستور کار دادستانی قرار گرفت.

وی ادامه داد:طی یکسری اقدامات اطلاعاتی توسط سربازان گمنام امام زمان(عج)قاتل کمتر از ۸ساعت شناسایی و در محل مخفیگاهش دستگیر شد.

دادستان عنبرآباد گفت:قاتل شامگاه امشب به قتل خود اعتراف کرده است و تحت قرار بازداشت موقت روانه زندان شده است.

عامل قتل مسلحانه اخیر در شهرستان عنبرآباد دستگیر شد

دادستان عمومی وانقلاب شهرستان عنبرآباد در خصوص پرونده دیگر قتل در این شهرستان گفت: عامل تیراندازی های دو هفته گذشته که منجر به قتل یک نفر ومجروح شدن دونفر دیگر شده بود نیز صبح امروز با تلاش های شبانه روزی دادستانی عنبرآباد وپلیس آگاهی این شهرستان در محل مخفیگاهش دستگیر شد.

سبحانی اظهار داشت:در این حادثه قاتل به نام (ب.س) در یکی از روستاهای توابع بخش جبال بارز جنوبی (کشک مور)توسط یک اسلحه کلاشینکف اقدام به تیراندازی می کند که منجر به مجروع شدن سه نفر می شود که متاسفانه یکی از این افراد در بیمارستان جیرفت بر اثر شدت جراحات فوت می کند.

وی گفت: طی یکسری اقدامات شبانه روزی توسط دادستانی و پلیس آگاهی شهرستان عنبرآباد قاتل صبح امروز در محل مخفیگاهش وظرف کمتر ۱۱ روز دستگیر می شود.

عزم دستگاه قضائی در برخورد با پدیده سلاح های غیر مجاز جدی است

دادستان عنبرآباد با بیان اینکه وجود سلاح های غیر مجاز یک تهدید محسوب می شود، هشدار داد:دستگاه قضائی با جرائم امنیتی و خشن از قبیل اقدامات مسلحانه و قتل به شدت برخورد قاطع قضائی خواهد کرد.

وی گفت: وجود سلاح های غیرمجاز در جنوب استان همراه با رفتارهای احساساتی مجرمین منجر به اعمال مجرمانه وقتل های دلخراش می شود.

سبحانی بیان کرد: عزم دستگاه قضائی در برخورد با پدیده سلاح های غیر مجاز جدی است وچنانچه دارندگاه این سلاح ها به صورت داوطلبانه آنها را تحویل دهند از رافت اسلامی برخوردار خواهند شد.

عنبرآباد از جمله شهرستان های جنوبی استان کرمان است.

منبع:مهر

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۵ اردیبهشت, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو