زمان انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ -

علیرضا منصوریان:

امروز، روز نفت نبود/ فعلا در خصوص استقلال حرف نمی‌زنم

سرمربی نفت تهران پس از شکست تیمش برابر سپاهان گفت: امروز، روز ما نبود و نتوانستیم فوتبال همیشگی خود را ارائه دهیم.

به گزارش سرای نور؛ علیرضا منصوریان در نشست خبری پس از بازی تیم نفت تهران مقابل سپاهان اصفهان با ابراز رضایت از تلاش بازیکنانش گفت: بازیکنان من امروز تلاش چشمگیری داشتند و از عملکرد آنها راضی هستم اما از نتیجه دیدار اصلا رضایت ندارم.

وی تصریح کرد: من این برد را به سپاهان تبریک می گویم آنها تلاش کردند و موفق شدند در لحظات پایانی امتیاز این دیدار را کسب کنند.

سرمربی نفت تهران در پاسخ به این پرسش که آیا مصدومیت ایمان مبعلی جدی است یا خیر گفت: یکی از بازیکنان سپاهان ضربه ای به زانوی او زد که او دیگر قادر به ادامه بازی نشد و ما هم مبعلی را تعویض کردیم تا مصدومیتش تشدید نشود.

وی در پاسخ به این پرسش که نفت پنجشنبه هفته جاری با پرسپولیس بازی دارد اما کمتر از این تیم استراحت کرده و آیا این مسئله می‌تواند به شما ضربه بزند یا خیر گفت: من پایان فصل گذشته نیز با مهدی تاج جلسه ای داشتم و از او خواهش کردم در برنامه ریزی تیم ملی و تیم های حاضر در لیگ قهرمانان دقت بیشتری انجام شود.

منصوریان تاکید کرد: هم اکنون پرسپولیس از ما بیشتر استراحت کرده و ما باید با استراحت کمتری به مصاف پرسپولیس برویم و این می‌تواند برای ما مشکل ساز باشد.

وی در خصوص درگذشت مهرداد اولادی نیز گفت: از این قضیه بسیار متاسف شدم و هنوز باور ندارم مهرداد از میان ما رفته باشد اما متاسفانه یک عادت بد در بین هواداران فوتبال بوجود آمده و وقتی کسی را از دست می دهیم عده ای در مراسم مختلف بدنبال گرفتن عکس سلفی با بازیکنان مشهور هستند که این کار به هیچوجه منطقی و پسندیده نیست.

سرمربی تیم نفت تهران در پاسخ به این پرسش که آیا فصل بعد به استقلال خواهید پیوست یا خیر گفت: من در حال حاضر سرمربی نفت تهران هستم و با این تیم قرارداد دارم و نمی توانم در این خصوص صحبت کنم اما به پرویز مظلومی احترام می گذارم زیرا او مربی من بوده و دوست ندارم وقتی استقلال در کورس قهرمانی است چنین سوال‌هایی را جواب بدهم.

علیرضا منصوریان در پایان گفت: در سه بازی باقی مانده تمام تلاش خود را بکار خواهیم بست تا بتوانیم موقعیت خود را در جدول بهبود ببخشیم.

منبع:مهر

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۵ اردیبهشت, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو