زمان انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۶ -

مهاجری: بردن سپاهان، استقلال و سایپا اتفاقی نیست

محمدرضا مهاجری مربی تیم پدیده بعد از پیروزی پرگل برابر سایپا گفت:« بردن تیم های بزرگی مثل سپاهان، استقلال و سایپا اتفاقی نیست، هرچند شکست ما مقابل تراکتورسازی یک اتفاق بود.»

سرای نور؛

تیم پدیده در ادامه روند خوبش در این فصل توانست سایپا را در مشهد با سه گل مغلوب کرده و به رده سوم جدول رده بندی برسد.

رضا مهاجری سرمربی پدیده بعد از بازی گفت:« کسانی که امروز به استادیوم نیامدند از دیدن یک فوتبال خوب و زیبا محروم شدند.»
او درباره بازی گفت:« درست است که ما بازی را بردیم؛ اما سایپا هم موقعیت هایی داشت. امروز روز خوب ما در گل زدن بود هرچند موقعیت های دیگری هم داشتیم. از طرف دیگر عملکرد خوب دفاع و دروازه‌بان و شانس هم در این پیروزی نقش داشت.»

مهاجری اضافه کرد:« سایپا تیم خیلی خوبی است. خداراشکر توانستیم در یک روز سخت سه امتیاز با ارزش و یک آوراژ گل خوب بدست بیاوریم. مطمئن هستم این تفاضل گل در طول فصل به ما کمک خواهد کرد. خوشحالم بچه ها به خود باوری رسیده اند.»

او درباره گلزنی بازیکنانش در این بازی گفت:« ما با تراکتور خوب بازی کردیم؛ اما حسین مهربان در آن بازی چند موقعیت را نزد؛ اما در این بازی موقعیتش را تبدیل به گل کرد. فوتبال است و جذابیت اش همین است. در برابر تراکتور غافلگیر شدیم؛ اما امروز هوشیار بودیم و از موقعیت هایمان استفاده کردیم.»

سرمربی پدیده درباره اینکه چقدر این نتیجه را به اتفاقات فوتبالی مربوط می داند افزود:«معتقدم که نتایج ما اتفاقی نیست، چرا که نتایج خوب ما دارد تکرار می شود. سپاهان را با اختلاف گل بالا، استقلال را برای اولین بار آن هم در آزادی بردیم و حالا هم سایپا را با این نتیجه خوب شکست دادیم. این ها اتفاقی نیست. شاید خودخواهانه به نظر برسد؛ اما من باخت هفته قبل مقابل تراکتور را اتفاقی می دانم، چرا که برد ما در دو دقیقه از بین رفت. اما این بردها را نمی توان به اتفاق ربط داد. با این حال این شرایط باعث نمی شود که  مغرور شویم و بگوییم تمام شد. ما تازه اول راه هستیم و باید قوی تر و منسجم تر کار کنیم.»

او افزود:« ما کادرفنی منسجم و قوی داریم و حاصل کار این کادر است که به بازیکنان منتقل شده است.»

مهاجری درباره تعویض شهاب گردان گفت:« شهاب گردان آسیب دید. او بین دو نیمه از ناحیه کشاله مشکل داشت و ما با نظر مربیان دروازه بان هایمان تصمیم گرفتیم او را تعویض کنیم. خوشبختانه سعید جلالی گلر ذخیره ما خیلی خوب کار کرد. ما فصل قبل مقابل ذوب آهن هم به این دروازه بان جوان بازی دادیم به رغم اینکه بازی را باختیم. امسال داریم آرام آرام جوانان را به تیم تزریق کنیم و خداراشکر نتیجه هم داده است.»

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۴ شهریور, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو