زمان انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۶ -

زنده از ورزشگاه تختی جم با نبرد هفته

پارس جنوبی در دیداری حساس و سرنوشت ساز میزبان استقلال تهران است.

سرای نور؛

پارس جنوبی در دیدار جذاب هفته برای اولین بار در شهر جم میزبان استقلال است. با حاشیه های زنده این دیدار حساس و جذاب با ورزش سه همراه باشید:

*مهدی رحمتی در این دیدار درون دروازه استقلال قرار نگرفت تا حسین حسینی جانشین او درون دروازه استقلال شود. بیماری پدر رحمتی و افت روحی او دلیل اصلی این نیمکت نشینی است.
*علیرضا منصوریان بعد از حضور در ورزشگاه به داخل زمین چمن رفت و با تشویق هواداران مواجه شد.

 

 

*حاضران در ورزشگاه که از حوالی ساعت ۱۵:۳۰ در ورزشگاه حضور دارند، به شدت مهدی قائدی بازیکن بوشهری استقلال را تشویق کردند.
*دیگر بازیکنی که از سوی هواداران دو تیم تشویق شد، محسن فروزان بود. دروازه بان پیشین استقلال و حال حاضر پارس جنوبی از بازیکنان محبوب هواداران در ورزشگاه بود.

*هواداران استقبال فوق العاده ای از این دیدار داشتند. مردم شهر جم و شهرهای اطراف ۳ ساعت پیش از شروع مسابقه ورزشگاه را پر کردند و برای تماشای این دیدار از نزدیک حتی روی دیوارهای ورزشگاه حضور دارند.

*نام مهدی رحمتی در لیست استقلال حضور دارد اما کاپیتان آبی ها در کنار حسینی در هنگام گرم کردن حاضر نشد.
*هواداران پارس جنوبی جم بعد از ورود بازیکنان استقلال به زمین چمن برای گرم کردن با سر دادن شعار “شش تایی ها” کری خوانی علیه آبی ها را آغاز کردند.

*نیمکت نشینان استقلال برابر پارس جنوبی عبارت است از: مهدی رحمتی، حسن بیت سعید، مجتبی جباری، مهدی قائدی، میلاد زکی پور، یعقوب کریمی، وریا غفوری، عظیم گوگ و جواد محمدی.
*حسن بیت سعید که به نظر از نیمکت نشینی ناراضی است، دقایقی بعد از بازیکنان نیمکت نشین در زمین چمن حاضر شد.
*لباس های فرشید اسماعیلی در هنگام گرم کردن یکی از نکات جالب پیش از شروع این دیدار بود. شماره حک شده روی شورت ورزشی این بازیکن عدد ۸۸ بود اما اسماعیلی پیراهنی با شماره ۲۶ بر تن کرده است.
*با وجود گرمای شدید هوا در شهر جم، پادوانی، چپاروف و خسرو حیدری با لباس های آستین بلند بدن های خود را گرم کردند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۴ شهریور, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو