زمان انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۶ -

قلعه‌نویی: بازی با استقلال حساس ولی عادی است

سرمربی تیم ذوب آهن می گوید که پس از ظلمی که به تیمش شده، برگشت خیلی سخت بوده است.

سرای نور؛

امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در نشست خبری بعد از دیدار تیمش مقابل استقلال خوزستان که با پیروزی پر گل ۶ بر صفر خاتمه یافت به خبرنگاران پاسخ داد.

 برگشتن ما بعد از ظلمی که شد سخت بود
خدا را شکر می کنم. قبل از اینکه حرفی بزنم این برد را به همین تعداد تماشاگران تقدیم می‌کنم چون آنها به اندازه ۱۰۰ هزار نفر به ما انرژی دادند. بعد از ظلمی که به ما شد برگشتن ما سخت بود. مرتضی تبریزی ۱۳ کیلومتر دوید و امروز هم جان‌فشانی کرد.

مدیرعامل باشگاه به ما روحیه دادند
از مدیریت باشگاه آقای آذری تشکر می‌کنم که بعد از بازی با فجر سپاسی به من و تیم روحیه داد، در خصوص تیم عبدالله ویسی هم باید بگویم که قبل از بازی هم گفتم تیم او فوتبال بازی می‌کند، ما در بازی‌های قبلی بدشانس بودیم که توپ‌هایمان گل نمی‌شد و کم شانس بودیم که روی موقعیت‌های آسان گل می‌خوردیم.خوشبختانه شرایط تیم الان بهتر شده و برگشتن مهدی‌پور به ما کمک زیادی می‌کند.
لیاقت ما بیشتر از اینهاست
امیدوارم که این روندی که داریم ادامه داشته باشد، چرا که لیاقت ذوب‌آهن بیشتر از این حرفاست، امیدوارم سوآرز هم زودتر به ما اضافه شود چرا که او می‌تواند به ما کمک کند و در کنار مرتضی تبریزی مشکلات ما را برطرف کند. از شما اصحاب رسانه هم تشکر می‌کنم که سپاهان و ذوب‌آهن را تنها نمی‌گذارید.
داوری در مجموع خوب بود
به نظر من داوری خوب بود، اما فکر می‌کنم گلی که تبریزی زد، درست بود، اما داوران آن را آفساید گرفتند شاید هم من اشتباه می‌کنم.
در این هنگام مدیررسانه‌ای باشگاه ذوب‌آهن افزود: بازی ما تنها بازی ۶ گله بود که قلعه‌نویی با خنده پاسخ داد من در بازی‌هایی هم حضور داشتم که ۹ گل داشته و دیدارهای پرگلی بوده است.
فقط تا فردا برای این بازی خوشحالیم
سرمربی تیم ذوب‌آهن در خصوص اینکه شما در بازی مقابل فجر سپاسی در جام حذفی به مهاجمان‌تان اعتراض زیادی کردید و آیا این موضوع دلیل خاصی داشت،‌گفت:‌ اعتراض نکردم اما اعتقادم این است که اگر می‌خواهید تیمی را بسنجید باید موقعیت‌های گلی که ایجاد می‌کند را ببینید، من جام ملت‌های اروپا و زمانی که سرمربی تیم ملی بودم را در اروپا دیدم و به این نتیجه رسیدم که تیمی را که می‌خواهند بسنجد بر اساس موقعیت‌هایی که درست می‌کند مورد ارزیابی قرار می‌دهند. ما در هر بازی ۷ ـ‌ ۶ موقعیت گل ایجاد می‌کنیم اما در بازی قبل دیدید که شریفات، تبریزی و … از موقعیت‌هایشان استفاده نکردند، ذوب‌آهن باید با آرامش بازی کند. ما فقط تا فردا برای این بازی خوشحالی می‌کنیم و از فردا به فکر بازی بعد خواهیم بود.
بازی با استقلال برایم عادی است
من تمام فکر و ذکرم به ذوب‌آهن است و نگاهم به بازی بعد مثل همه بازی‌هاست. شاید این بازی حساس باشد اما یک بازی عادی مثل سایر بازی‌هاست.
گفته اند ۶۰ روز دیگر چمن در می آید
با مسئول چمن که صحبت کرده بودم می‌گفت که حدود ۶۰ روز زمان لازم است تا آن چمنی که کاشته شده در بیاید و امیدوارم که این اتفاق بیفتد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۴ شهریور, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو