زمان انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۶ -

تارتار:بحران استقلال با اولتیماتوم به‌منصوریان آغاز شد

سرمربی پارس جنوبی جم می گوید اگر بازیکنان این تیم گذشت داشتند، گل های بیشتری می زدند.

سرای نور؛

دیدار تیمهای پارس جنوبی جم و استقلال با نتیجه دو بر صفر به سود پارس جنوبی به پایان رسید. مهدی تارتار در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار کرد: من خیلی تمرکز بالایی ندارم. بازی بازی سنگینی بود به خصوص زمانیکه بازیکن ما اخراج شد. من به یاد ندارم به خاطر تاخیر در اوت دستی کارت زرد بدهند. سوای از قضاوت خوب خورشیدی این صحنه شک و شبهه برای من ایجاد کرد. بعد از گل استقلال میدان داری کرد و رو به توپ ها بلند آورد. ما اگر در ضد حملات خوب عمل میکردیم و گذشت داشتیم گل های بیشتری میزدیم. مطمئنا پس از بررسی فیلم بازی بازیکنانی که گذشت نداشتند را جریمه میکنیم. استقلال بازی بدی را ارائه نکرد ولی مصدومان زیادی داشت. به نظر من شانس یار استقلال نیست. ما ساختار دفاعیمان را به مرحله ای رساندیم که در دو دیدار اخیر گل نخوردیم.

او افزود: من از هوادارانمان تشکر میکنم که همه زرد پوشیده بودند. وقتی به ورزشگاه آمدم مطمئن بودم پیروز میشویم.

سرمربی پارس جنوبی گفت: ما بازی به بازی که پیش رفتیم فهمیدیم که ظرفیتمان بالاس و پس از آن دو بازیکن با کیفیت مثل مطهری و اومانیا جذب کردیم. اینکه میتوانیم با پرسپولیس بزرگ که در آسیا نتیجه میگیرد رقابت میکنیم به ما روحیه میدهد. امیدوارم این در روند کار ما تاثیر گذار نباشد.

تارتار درباره بازی تدافعی تیمش پس از زدن گل بیان کرد: ما اساس کارمان را روی ضد حمله گذاشتیم. ما میدانستیم وقتی استقلال بخواهد به گل برسد بی مهابا حمله میکند. ما از دفاع های کنارشان استفاده کردیم و موقعیت خاصی هم به آن ها ندادیم. من به بازیکنان دفاعیمان خسته نباشید میگویم که عالی بودند.

او درباره تنبیه بازیکنانی که گذشت نداشتند گفت: امید خیلی دوست داشت گل بزند. ما فیلم را میبینیم و هر کسی که گذشت نداشته تنبیه میکنیم.

سرمربی پارس جنوبی درباره اولتیماتوم به منصوریان گفت: این کار ما را سخت کرد که استقلال چنین بحرانی داشت. آن ها در نیمه دوم بی مهابا حمله میکرد. به نظرم باید تحمل کنند. آن ها سال قبل هم وضعیت اینچنینی داشتند ولی در نهایت نتیجه گرفتند. منصوریان سالهاست در ابتدای فصل نتیجه نمیگیرد. باید به مربی این امید را بدهید که روی کارش تمرکز داشته باشد. من هم همچین تجربه هایی داشتم مثلا در داماش گیلان که پس از هفته هفتم نباختیم و هفتم شدیم. به نظرم استقلال زمانی وارد بحران شد که به منصوریان اولتیماتوم داده شد اگر اولتیماتومی هم بود باید در خانواده استقلال مطرح میشد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۴ شهریور, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو