زمان انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۶ -

فروزان: باید پا به پای پرسپولیس پیش برویم

دروازه بان سابق استقلال یک روز فوق العاده برابر تیم سابق خود پشت سر گذاشت تا بدون حرف و حدیث جشن پیروزی تیمش را در صدر جدول برگزار کند.

سرای نور؛

محسن فروزان، دروازه‌بان شماره یک پارس جنوبی مقاومت خوبی برابر حمله وران استقلال داشت و در نهایت نیز توانست یکی از عوامل موفقیت و پیروزی لقب گیرد. او در پایان این دیدار در خصوص نتیجه کسب شده گفت: یک برد خوب امروز برایمان رقم خورد. ما در کورس صدرجدول و قهرمانی هستیم و برای آنکه در این جایگاه بمانیم باید این بازی را می‌بردیم تا پای به پای پرسپولیس در این رده اول بمانیم.

وی در خصوص فشار بازیکنان استقلال روی دروازه تیمش و حفظ پیروزی گفت: نیمه دوم استقلال خیلی فشار به ما آورد و یک بازی پرفشار را توانستیم پیروز شویم و به همه هواداران استان بوشهر و شهر جم تبریک می گویم. ما هر کاری از دستمان برمی آمد انجام دادیم و این برد مبارک‌شان باشد.

فروزان که اکنون به همراه پارس جنوبی روزهای متفاوتی را نسبت به گذشته تجربه می‌کند، در خصوص دلیل موفقیت و صدرنشینی این تیم گفت: رمز موفقیت پارس در این است که روز اول آقای تارتار همه بچه ها را جمع کردند و گفتند اینجا اولویت اول تیم است و هر کسی که بخواهد نفر اول تیم باشد بهتر است ساکش را جمع کند و برود. به نظرم اتحاد، همدلی و رفاقت برگ برنده تیم ما است و برای همین ۹۰ دقیقه بازیکنان پشت هم هستند و می جنگند.

دروازه بان پارس در پایان در خصوص وضعیت خود در این تیم گفت: تمام سعی و تلاشم را انجام دادم تا در این فصل بهترین بازی ام را انجام بدهم و هواداران شهر جم را راضی نگه دارم.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۴ شهریور, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو