زمان انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ -

سرمربی تیم ملی ژیمناستیک

هزینه تمام وسایل ژیمناستیک اندازه دستمزد یک نیمکت نشین فوتبال است

محمد آذرپی می گوید متاسفانه تمام تجهیزات و وسایل ژیمناستیک ایران قدیمی است و هزینه تمام وسایل آن به یک میلیارد هم نمی رسد.

به گزارش سرای نور؛ محمد آذرپی سرمربی تیم ملی ژیمناستیک تصریح کرد: من برنامه های شش ماه آینده را داده ام و عملی کردن این برنامه ها بستگی به بودجه ای دارد که در اختیار فدراسیون قرار می گیرد. منتظرم تا فدراسیون نیز برای آغاز کار اعلام آمادگی کند و برحسب بودجه دریافتی سال ۹۵ در این خصوص تصمیم گیری شود.

وی در پاسخ به این سوال که چرا ژیمناستیک ایران ۵۰ سال به المپیک نرفته است تصریح کرد: شاید بهتر باشد بگویید ۵۰ سال است در آسیا مدال نگرفته ایم و این طلسم به تازگی شکست و ما اولین مدالمان را در قاره کهن به دست آوردیم. این می تواند شروعی برای ما باشد تا هم به دنبال کسب مدالهای بهتر و بیشتر باشیم و هم اگر شرایط مساعد فراهم شود به کسب سهمیه المپیک فکر کنیم.

سرمربی تیم ملی ژیمناستیک ادامه داد: در برنامه های ما کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ هم در دستور کار است. متاسفانه در کنار مشکلات مالی که داریم تجهیزات و وسایل این رشته در ایران قدیمی است.این تجهیزات برای ۱۵ سال پیش است و همه چیز آن تغییر کرده است و حتما باید وسایل ما هم عوض شود.

وی ادامه داد: من قول مدال می دهم به شرط آنکه کمی شرایط مالی بهبود یابد و در کنار آن وسایل و تجهیزات نیز عوض شود. هزینه خرید یک دست وسایل ژیمناسیتک چیزی نزدیک به یک میلیارد می شود یعنی هزینه و دستمزد یک فوتبالیست نیمکت نشین هم نمی شود و این خیلی اتفاق بدی است.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۵ اردیبهشت, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو