زمان انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۶ -

پاداش ۲٫۱میلیاردی پرسپولیس برای حضور در نیمه‌نهایی

دو باشگاه پرسپولیس و الهلال عربستان پاداش قابل توجهی از سوی فدراسیون فوتبال آسیا برای درخشش در مرحله حذفی دریافت می کنند.

سرای نور؛

پرسپولیسی ها بر اساس جدول پاداش AFC برای حضور در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا پاداش ویژه ای دریافت خواهند کرد. میزان پاداش قرمزپوشان برای حضور در این مرحله رقمی نزدیک به ۲٫۱میلیارد تومان است که به دو نماینده قرمز و آبی ها غرب آسیا از سوی فدراسیون فوتبال این قاره اهدا می شود.

پرسپولیسی ها در مرحله گروهی برای هر برد ۵۰ هزار دلار و به ازای هر تساوی ۱۰ هزار دلار دریافت کردند که با توجه به عملکرد این تیم در مرحله گروهی ۱۳۰ هزار دلار دریافت می کنند. پاداش صعود از مرحله یک هشتم نهایی ۸۰ هزار دلار، یک چهارم نهایی ۱۲۰ هزار دلار و پاداش صعود به مرحله نیمه نهایی ۲۰۰ هزار دلار است که بر این اساس باشگاه پرسپولیس ۴۰۰ هزار دلار برای صعود تا این مرحله بعد از مرحله گروهی دریافت خواهد کرد. به این ترتیب مجموع دریافتی قرمزها از AFC بابت حضور در این مرحله نزدیک به ۵۳۰ هزار دلار است که رقمی معادل ۲٫۱ میلیارد تومان است.

پرسپولیسی ها البته ارقامی بابت کمک هزینه سفر به میزان ۳۰ هزار دلار نیز از فدراسیون فوتبال آسیا برای حضور در این مرحله دریافت خواهند کرد که این درآمد با توجه به هزینه های این باشگاه برای حضور در زمین بی طرف مصرف خواهد شد.

مدیران پرسپولیس تصمیم دارند تا پاداش حضور در این مراحل را به بازیکنان و کادرفنی پرداخت کنند تا تیم موفق برانکو با روحیه ای دو چندان برای صعود به فینال مسابقات و تاریخ سازی تلاش کند.

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۴ شهریور, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو