زمان انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ -

شمشیربازی قهرمانی جهان – برزیل؛

تیم اسلحه سابر ایران به جمع ۸ تیم برتر جهان صعود کرد

تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر ایران با پیروزی برابر تیم مدعی فرانسه برای نخستین بار در طول تاریخ در جمع ۸ تیم برتر مسابقات قهرمانی جهان قرار گرفت.

به گزارش سرای نور؛ مسابقات شمشیربازی قهرمانی جهان در بخش تیمی اسلحه سابر از امروز با حضور ۲۰ کشور در ریو دوژانیرو برزیل آغاز شد.تیم ملی اسلحه سابر ایران که با ترکیب مجتبی عابدینی، علی پاکدامن و فرزاد باهر ارسباران در این رقابت ها شرکت کرده است در جدول ۳۲ تیمی این مسابقات با قرعه استراحت روبرو شد و به طور مستقیم به جدول ۱۶ تیمی صعود کرد.

ملی پوشان شمشیربازی اسلحه سابر که با هدایت پیمان فخری در رقابت های قهرمانی جهان شرکت کرده اند در این مرحله از مسابقات فرانسه تیم مدعی این رقابها را با نتیجه ۴۵ بر ٤١ شكست دادند.

با پیروزی برابر فرانسه، تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر ایران برای نخستین بار در طول تاریخ در جمع ۸ تیم برتر جهان قرار گرفت. این تیم فردا و در این مرحله از مسابقات مقابل آمریکا به میدان می رود. آمریکا نیز در جدول ۳۲ تیمی مسابقات با قرعه استراحت روبرو بود و تنها با یک بازی وارد جمع ۸ تیم برتر جهان شده است.

تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر ایران در صورت برتری برابر آمریکا ضمن راهیابی به مرحله نیمه نهایی مسابقات قهرمانی جهان، مدال برنز خود در این رقابت ها را مسجل خواهد کرد.

منبع:مهر

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۶ اردیبهشت, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو