زمان انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۴ -

فرمانده سپاه ناحیه نور:

دشمن در پی تغییر رفتار در جامعه است

فرمانده سپاه ناحیه نور گفت: دشمن که در تغییر ساختار ناکام ماند درصدد تغییر رفتار در جامعه است

به گزارش سرای نور؛حسین محمودی در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان که در دفتر امام جمعه شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: شورای فرهنگ عمومی باید در پی حفظ  ارزش‌های فرهنگی و مذهبی بوده و نگرش مردم را نسبت به رفتارهای دینی هدایت کند.

وی افزود: امروز استحاله فرهنگی در دستور کار دشمنان اسلام و نظام قرار دارد و ما وظیفه داریم با برنامه‌ریزی و اقدام هماهنگ درست راه‌های نفوذ دشمن را سد کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه نور تصریح کرد: در مقابل تهاجم فرهنگی غرب باید فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت را به جامعه منتقل، ترویج و تزریق کنیم و در این راه به جوانان اهمیت دهیم و به امور آنان اهتمام داشته باشیم.

این عضو شورای فرهنگ عمومی خاطرنشان کرد: یکی از اموری که سبب تغییر فرهنگ شده است، تغییر فرهنگ اشتغال و کار است که بسیاری از جوانان شغل را تنها در پشت میزنشینی می‌دانند، شورای فرهنگ عمومی باید فرهنگ کار و اشتغال را تبیین و به درستی معرفی کنند.

دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان نور نیز در این جلسه با ارائه گزارش و قرائت صورتجلسه قبل، پیگیر مصوبات گذشته شد و از مسئولان حاضر خواست تا گزارش عملکرد در حوزه خود را به شورا اعلام کنند.

فرهاد باقری از اعضای شورای فرهنگ عمومی شهرستان خواست تا با جدی گرفتن جلسات ضمن حضور به موقع مشکلات فرهنگی شهرستان را احصا و راهکارهای مناسب خود را برای بررسی و اجرا به دبیرخانه شورا ارائه تا پیگیری و تصمیم‌گیری شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نور از شهرداری نور به خاطر برگزاری سوگواره محرم و فضاسازی مناسب شهری قدردانی کرد و از اعضا خواست تا نقطه نظرات خود را در برگزاری همایش بزرگ اربعین حسینی اعلام کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نور نیز در این جلسه با اشاره به اینکه فضاسازی محیطی و تبلیغات شهری بهتر شده، خواستار افزایش کمی و کیفی آن شد.

حجت‌الاسلام علی آزادیان از اعزام روحانی به مدارس شهرستان برای برپایی نماز جماعت در مدارس خبر داد و گفت: با برنامه‌ریزی انجام گرفته تلاش شد تا در بیشتر مدارس شهرستان نماز جماعت اقامه شود.منبع:روابط عمومی ستاد نماز جمعه شهرستان نور

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۲ آبان, ۱۳۹۴

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو