زمان انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ -

معاون دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان خبر داد:

موافقت با پذیرش دانشجوی ارشد مامایی در علوم پزشکی رفسنجان

معاون آموزشی پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان گفت: ارزیابی این دانشگاه برای پذیرش دانشجوی کارشناسی ارشد مامایی انجام شد و امیدواریم شاهد پذیرش دانشجو در این رشته باشیم.

به گزارش سرای نور؛ حمید حکیمی عصر دوشنبه در مراسم روز جهانی ماما و روز آزمایشگاهها در سالن شهید ذکریا، اظهار داشت: ارزیابی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان برای پذیرش دانشجوی کارشناسی ارشد مامایی انجام شد البته از دو سال قبل دانشگاه تلاش داشت و مکاتبات خوبی را انجام داد.

وی افزود: با بازدیدی که امروز صورت گرفت این نوید را به ما دادند که در اسرع وقت با گزارشی که به شورای گسترش داده می شود شاهد کسب پذیرش دانشجو در ارشد مامایی داشته باشیم.

معاون آموزشی پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان از افزایش رشته های این دانشگاه در سال جاری خبر داد و یادآور شد: در بخش آزمایشگاه در هفته قبل نتیجه زحمات دانشجویان علوم آزمایشگاهی دانشگاه به بار نشست و در آزمون علمی کشوری شرکت و حائز رتبه دوم در بین دانشجویان ۴۰ دانشگاه کشور شدند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان نیز با تبریک روز جهانی ماما و گرامیداشت روز آزمایشگاهها در این مراسم گفت: هفته سلامت ما را به یاد پزشک و پرستار می اندازد ولی هیچوقت کسانی که نقش سازنده تری را دارند نمی بینیم.

محمدرضا میرزابیگی افزود: کسانی که ما را از لحظه اول به دنیا می آورند ماماها هستند؛ کارکنان آزمایشگاهها نیز به عنوان گروه درمانی به درستی تقدیر نمی شوند.

این مسئول تصریح کرد: حفاظت و نظارت خوبی بر طرح تحول سلامت در رفسنجان صورت گرفت و در قسمتهای مختلف نمرات بسیار خوبی را گرفتیم خصوصاً در بخش مامایی و زایمان که به همت شما کارشناسان مامایی بوده است.

میرزابیگی گفت: زایشگاه رفسنجان از نظر فضا در محدودیت بسیار زیادی قرار دارد، اما با این وجود امسال و سال قبل از نظر تجهیزات دانشگاه در وضعیت خوبی بوده و با این محدودیت فضا، نمرات خوبی را گرفتیم.

در پایان این مراسم از ۱۷ ماما و ۱۲ کاردان و کارشناس آزمایشگاههای دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان تقدیر شد.

منبع:مهر

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۶ اردیبهشت, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو