زمان انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۶ -

ملوان – مس؛ زورآزمایی برنده‌های دربی

دو تیم ملوان و مس کرمان پس از پیروزی در دربی‌های حساس گیلان و کرمان در پنجمین هفته رقابت‌های لیگ یک به مصاف هم می‌روند.

سرای نور؛شاگردان نادر دست‌نشان علیرغم بازی بی‌نقص خود در ال‌گیلانو و کسب ۳ امتیاز مقابل تیم سپیدرود در جام‌حذفی در رقابت‌های لیگ یک نتیجه‌گیری متوسطی داشته است. آنها در دو بازی خانگی به میدان رفتند که یک پیروزی و یک تساوی حاصل آن بود، ضمن اینکه بازی‌های خارج از خانه این تیم نیز یک شکست و یک تساوی به همراه داشت. اکنون در پنجمین بازی ملوانان در خانه به دنبال حفظ رکورد شکست‌ناپذیری خود هستند تا بتوانند به مانند فصل پیش بازی‌های خانگی به هیچ حریفی باج ندهند.

در طرف مقابل کرمانی‌ها که در بازی هفته چهارم توانسته بودند از سد گل‌گهر سیرجان بگذرند در رقابت‌های امسال به خوبی در بازی‌ها حضور یافتند و تصمیم خود را برای لیگ‌برتری شدن گرفتند. آنها در ۴ دیدار گذشته موفق شدند ۳ پیروزی یک تساوی به دست بیاورند و در رده دوم جدول حضور پیدا کنند. پیروزی در برابر ملوان و در ورزشگاه تختی انزلی می‌تواند خیال این تیم را از یک مدعی دیگر راحت کند.

احمد نخعی مربی کم نام و نشان مسی‌ها تاکنون توانسته نتیجه‌گیری خوبی برای این تیم داشته باشد و از تجربه سال‌های حضور خود در فوتبال به خوبی استفاده کند. در صورتی که وی بتواند در بازی امروز مچ دست‌نشان را بخواباند، می‌تواند خود را به عنوان یکی از سرمربیان پدیده در لیگ یک معرفی کند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۷ شهریور, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو