زمان انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۶ -

دیدار نکونام و شگفتی‌آفرین‌های جام‌حذفی

تیم خونه‌به‌خونه بابل امروز در هفته پنجم رقابت‌های لیگ دسته اول میزبان فجرسپاسی است؛ تیمی که سال گذشته بقای خود را مدیون کسب مساوی در بابل است.

سرای نور؛جواد نکونام سرمربی جوان تیم خونه به خونه که به محض حضور در این تیم شرایط را کاملا تغییر داده و یک تیم جدی و خطرناک برای دیگر حریفان را سازمان داده است، بعد از صعود به دور بعدی جام‌حذفی حالا باید در خانه و مقابل چشم هواداران سخت‌گیر بابلی دومین برد خانگی‌ خود را دشت کند.

بابلی‌ها که در این سال‌ها مربیان نامدار بسیاری را بالای سر تیم خود داشته‌اند؛ برای اولین‌بار فردی در قامت کاپیتان تیم‌ملی را بالای سر خود می‌بینند. جواد نکونام که با کاراکتری متفاوت و با جدیت بیش از حد، قصد دارد خونه به خونه را به مدعی بزرگ صعود بدل کند. بابلی‌ها که پارسال با بدشانسی ۳ امتیاز دیدار خانگی مقابل فجر را از دست دادند؛ امروز مقابل تیمی قرار خواهند گرفت که شرایط بهتری نسبت به سال گذشته دارد. تیمی با مربیگری اصغر کلانتری که البته در نتیجه‌گیری خیلی خوب عمل نکرده؛ اما همانطور که گفته شد نسبت به پارسال حریف خطرناک‌تری است.

حضور مهدی نظری هم تیمی سابق نکونام در استقلال می‌تواند در این بازی جالب باشد. ضمن اینکه باید دید فجر بعد از کار بزرگش در جام‌حذفی و حذف ذوب‌آهن در لیگ دسته اول چه خواهد کرد؟

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۷ شهریور, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو