زمان انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۶ -

کاشته‌ای که بیرانوند را مصدوم کرد

گل تیم پیکان به پرسپولیس که از روی یک ضربه ایستگاهی و با شوت دقیق مرتضی آقاخان به دست آمد یکی از گل های زیبای هفته ششم لیگ برتر بود.

سرای نور؛پیکان با ضربه زیبا و محکم مرتضی آقاخان دروازه پرسپولیس را باز کرد و با همین یک گل توانست سه امتیاز با ارزش را به دست بیاورد.

یک خطا از سیامک نعمتی هافبک پرسپولیس در پشت محوطه جریمه، یک ضربه آزاد مستقیم را نصیب پیکان کرد. مرتضی آقاخان مهاجم پیکان در این بازی که فصل قبل را زیر سایه گادوین منشا سپری کرده بود با استیل خاص کریس رونالدو پشت توپ ایستاد.

دورخیز مناسب و یک ضربه نوک پای محکم و دقیق از سوی مهاجم شماره ۹ پیکان از بالای سر مدافعان پرسپولیس به سمت دروازه بیرانوند شلیک شد.

دروازه بان پرسپولیس ۶ مدافع را برای این ضربه در نظر گرفت و محرمی، منشا، مصلح، طارمی، نعمتی و کامیابی نیا مقابل توپ ایستادند. احمدزاده  و شجاع هم در فاصله ای کم از دیوار دفاعی ایستادند؛ اما هیچکدام از این ها نتوانستند مانعی در برابر ضربه زیبای آقاخان باشند.

حتی بیرانوند که با پرش بلندی که منجر به مصدومیتش شد، سعی داشت توپ را از زیر طاق دروازه بیرون بکشد و موفق نشد و در نهایت توپ به تور دروازه پرسپولیس چسبید.

گل مرتضی آقاخان یکی از گل های زیبای این فصل فوتبال ایران بود و خوشحالی بی حد و حصر او را بعد از این گل به همراه داشت.

 

 

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۷ شهریور, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو