زمان انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۶ -

دیدار مجدد مهاجمان پاسی در ورزشگاه راه‌آهن

تیم فوتبال راه‌آهن که بعد از سقوط به لیگ یک به دنبال بازگشت به رقابت‌های لیگ‌برتر بوده در این دو سال روزهای سختی را پشت سر می‌گذارد.

سرای نور؛این تیم که با هدایت محسن بیاتی‌نیای جوان هنوز بعد از گذر از ۴ هفته حتی یک امتیاز هم از این رقابت‌ها کسب نکرده‌، شرایط سال گذشته استقلال اهواز را دارد و با توجه به شکل مدیریت یکی از گزینه‌های سقوط است. البته اگر آنها بتوانند در مقابل تبریزی‌ها در خانه پیروز شوند، مطمئنا شرایط طور دیگری برایشان رقم خواهد خورد و می‌توانند روی دور نتیجه‌گیری بیفتند.

در حال حاضر محسن بیاتی‌نیا بازیکن فصل گذشته این تیم هدایت این تیم را عهده‌دار است و به دنبال اولین پیروزی در قامت مربی این تیم است. جالب اینکه او امروز مقابل هم‌تیمی سابقش در تیم پاس بزرگ تهران قرار می‌گیرد، مهاجمی که از ستاره‌های به یادماندنی این تیم سفیدپوش تهرانی بود. رسول خطیبی که تا به حال با دو تیم مختلف به لیگ‌برتر صعود کرده و امسال هم قصد دارد با ماشین هت‌تریک کند.

ماشین‌سازی با هدایت رسول خطیبی تنها ۴ امتیاز تا بدین جا کسب کرده و آنها یکی، دو هفته‌ای به دلیل تغییرات مدیریتی مشکلاتی داشتند و اکنون با ثبات در کادر مدیریت کارشان را بهتر پیش خواهند برد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۷ شهریور, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو