زمان انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۶ -

شیرى: ترسى از پرسپولیس نداشتیم

مدافع پیکان یک شب خوب برابر پرسپولیس پشت سر گذاشت و در نهایت در کنار دیگر بازیکنان تیمش مانع از گلزنى حریف شد.

سرای نور؛مهدی شیری در مورد پیروزى تیمش مقابل پرسپولیس در دیدار روز گذشته گفت: پرسپولیس همیشه تیم بزرگی بوده است و می‌دانستیم کار سختی مقابل این تیم داریم؛ ولی نقاط ضعف و قوت این تیم را آنالیز کرده بودیم و با شناخت کافی وارد زمین شدیم و می‌دانستیم چه می‌خواهیم و خدا را شکر که دست پر از بازی خارج شدیم و ۳ امتیاز را بدست آوردیم.

 

وی در مورد اینکه با توجه به شرایط پرسپولیس نگران نتیجه این بازى بودند یا خیر گفت: همانطور که گفتم پرسپولیس تیم بزرگی است و نگرانی ما بابت چند بازیکن جوان‌مان بود که تجربه بازی در چنین شرایطی را نداشتند؛ ولی بازیکنان با تجربه تیم با راهنمایی آنها این مشکل را برطرف کردند و تک تک نفرات بازی خوبی به نمایش گذاشتیم تا در نهایت نتیجه بگیریم.

 

مدافع پیکان در ادامه تاکید کرد: ما در این بازی به شدت باهوش عمل کردیم و توانستیم حریف را کنترل کنیم تا از گل زده‌ مان به خوبی دفاع کنیم. در بازی‌های این چنینی بیش از تاکتیک تیمی و فردی، تمرکز مهم است که ما به خوبی در این مورد موفق عمل کردیم.

 

شیری در مورد بهبود شرایط پیکان با این نتیجه هم گفت: ما به خاطر شرایطمان در جدول و نتایج دیدارهای قبل تحت فشار بودیم؛ ولی با این پیروزی تا حد زیادی از این فشار خارج شدیم و در بازی‌های بعدی با آرامش به مصاف حریفان می‌رویم. نباید در باد این پیروزی بخوابیم و در شادی این برد غرق شویم و باید خودمان را آماده بازی با نفت کنیم تا با پیروزی در این دیدار کم کم تبدیل به همان پیکانی شویم که همه باید به آن احترام بگذارند.

 

وی در مورد بازی دو بازیکن سابق پیکان در ترکیب پرسپولیس گفت: منشا و سیامک نعمتی از دوستان خوب من هستند و فصل گذشته کمک زیادی به ما کردند و در حال حاضر به پرسپولیس رفتند. کار سختی در این تیم دارند و برایشان آرزوی موفقیت می‌کنم.

 

مدافع پیکان در پایان عنوان کرد: من مدت‌هاست به دنبال روزنه‌ای هستم که به تیم ملی برسم و امیدوارم بازی‌های این چنینی که ما را در کانون توجه قرار می‌دهد، باعث شود دیده شویم و روزنه‌ای برای رسیدن به تیم ملی باشد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۷ شهریور, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو