زمان انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۶ -

جباری و رحمتی امروز به تمرین استقلال می‌روند؟

با گذشت یک روز از منع حضور در تمرینات، دو ستاره استقلال به احتمال فراوان در تمرین عصر امروز آبی ها حاضر خواهند شد.

سرای نور؛تصمیم به منع حضور سیدمهدی رحمتی و مجتبی جباری در تمرینات استقلال که روز گذشته از طریق پیامک معاونت ورزشی باشگاه استقلال به این دو ستاره اطلاع داده شد به یکی از سوژه های مهم اطراف اردوی بحران زده آبی های پایتخت تبدیل شد. کاپیتان های اول و دوم استقلال که کمتر کسی فکر می کرد با توجه به رابطه ماه های اخیر با کادر فنی به چنین عاقبتی دچار شوند، حضورشان در باشگاه استقلال هم چندان مثمرثمر واقع نشد تا ابهام در خصوص آینده آنها بیشتر از قبل شود.

رحمتی و جباری که دیروز نتوانستند دیداری با مدیران باشگاه داشته باشند در هنگام خروج از باشگاه تصمیم گرفتند موضع متعادلی بگیرند تا به صورت رسمی تکلیف شان روشن شود تا جایی که با گذشت ۲۴ ساعت از این اتفاقات و در آستانه تمرین امروز خبر می رسد هر دو ستاره تصمیم به حضور در جمع هم تیمی های خود گرفته اند تا بازگشت کاپیتان ها تمرین استقلال را تحت الشعاع خود قرار دهد.

هر دو بازیکن با توجه به این که هنوز هیچ اظهارنظری رسمی از سوی باشگاه و نامه ای کتبی در خصوص منع از حضور در تمرینات دریافت نکرده اند، تصمیم دارند امروز به تمرین استقلال بروند و کار خود را طبق روال روزها و هفته های گذشته ادامه دهند تا این که باشگاه تکلیف آنها را مشخص کند. تصمیمی که به گوش کادر فنی هم رسیده و هیچ واکنشی مبنی بر مخالفت در پی نداشته است.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۷ شهریور, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو