زمان انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۶ -

محرمی در جستجوی فرم مطلوب فصل قبل

صادق محرمی فصل گذشته آنقدر برای پرسپولیس موثر و امیدوار کننده بود که برانکو توانست قید رامین رضاییان را بزند، اما شماره 2 پرسپولیس امسال هنوز شرایط مطلوب سال قبل را نشان نداده و درشکست برابر پیکان نتوانست عملکرد قابل قبولی داشته باشد.

سرای نور؛دفاع راست پرسپولیس در لیگ شانزدهم با حضور حسین ماهینی، رامین رضاییان و صادق محرمی پرترافیک ترین خط این تیم بود. محرمی که در آخرین بازی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا فرصت بازی پیدا نکرده بود در بازی برابر پیکان از همان ابتدا در ترکیب اصلی قرار گرفت؛ اما نتوانست کمکی به تیمش برای فرار از شکست کند.

 

محرمی در روزی که ماهینی در دفاع وسط به بازی گرفته شد، فروغ همیشگی را نداشت. او بازیکنی با سرعت و تکنیک بالا است که حضور توامانش در دفاع و حمله او را به بازیکن موثری در ترکیب پرسپولیس تبدیل کرده بود؛ اما در بازی شب گذشته، بارها جناح راست پرسپولیس در زمان حملات این تیم خالی از بازیکن بود و حتی ضد حملات پیکان نیز بیشتر از همین سمت انجام می شد.

شماره ۲ پرسپولیس که اگر کمی توان و دقتش را در ارسال سانترها بالا ببرد، می تواند یکی از بهترین های تیمش باشد و حتی نظر کی روش را نیز به خود جلب کند. البته اگر توانی فراتر از آن چه در برابر پیکان داشت را نشان بدهد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۷ شهریور, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو