زمان انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ -

فرماندار عسلویه:

بخش غیرصنعتی شهرستان عسلویه توسعه می‌یابد

فرماندار شهرستان عسلویه گفت: بخش غیرصنعتی شهرستان عسلویه توسعه می‌یابد.

به گزارش سرای نور؛ عبدالله نادری دوشنبه‌شب در نشست کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان عسلویه اظهار داشت: با توجه به نام‌گذاری امسال به نام سال «اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل»، همه مسئولان باید در راستای اجرای طرح‌های مرتبط با این موضوع اقدام کنند.

وی خواستار مشارکت دهیاری‌ها در اجرای طرح‌های مختلف در این شهرستان شد و اضافه کرد: دهیاری‌ها با مدیریت صحیح منابع می‌توانند نقش مهمی در توسعه شهرستان داشته باشند.

فرماندار شهرستان عسلویه با اشاره به پرداخت ۴۷۰ میلیارد ریال اعتبارات آلایندگی به دهیاری‌های این شهرستان در سال گذشته، ادامه داد: بیش از ۱۵ هزار مترمربع آسفالت طی سال گذشته در روستاهای شهرستان عسلویه اجرا شد.

وی از تلاش برای رفع مشکلات بیکاری جوانان این شهرستان خبر داد و بیان کرد: به‌منظور به‌کارگیری نیروهای بومی عسلویه در واحدهای مختلف صنعتی از فرصت‌های اشتغال به خوبی استفاده می‌کنیم.

نادری در ادامه از برنامه‌ریزی صورت گرفته برای توسعه بخش غیرصنعتی شهرستان عسلویه خبر داد و افزود: گردشگری یکی از ظرفیت‌های مهم عسلویه است که با مشارکت مردم و بخش خصوصی شاهد توسعه این بخش در شهرستان خواهیم بود.

وی از استقرار ادارات جدید در این شهرستان خبر داد و گفت: استقرار کامل چند دستگاه اجرایی در آینده در این شهرستان محقق خواهد شد.

منبع:مهر

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۶ اردیبهشت, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو