زمان انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۶ -

اوزیل و سانچس بازیکنان کلیدی آرسنال نیستند

مارتین کیون، اسطوره آرسنال پس از تساوی بدون گل این تیم مقابل چلسی مدعی شد که مسوت اوزیل و الکسیس سانچس، بازیکنانی کلیدی برای توپچی ها نیستند.

سرای نور؛قرارداد سانچس و اوزیل در پایان فصل جاری به پایان می‌رسد و این دو بازیکن احتمالا آرسنال را ترک خواهند کرد. با این حال ونگر روز گذشته تیمش را بدون حضور این دو ستاره به میدان فرستاد و در نیمه اول، توپ‌چی ها عملکرد خوبی داشتند. حال کیون مدعی شد که این دو ستاره بازیکنانی کلیدی برای آرسنال نیستند و باشگاه باید به غیاب آنها عادت کند.

او در مقاله ای برای دیلی میل نوشت:” صحبت های زیادی در مورد جدایی سانچس و اوزیل مطرح شده است. نمایش بسیار خوب مقابل چلسی بدون حضور آنها این سوال را به وجود می آورد که چرا در این مورد انقدر بحث شده است. در غیاب آنها، آرسنال از لحاظ دفاعی خیلی بهتر بود. بازیکنان مقابل چلسی بسیار متحد و منظم بازی کردند. از زمان حضور کونته، این اولین بازی بود که چلسی نتوانسته بود در خانه گلزنی کند. وقتی توپ زیر پای بازیکنان چلسی بود، چنان فشاری از سوی بازیکنان آرسنال به آنها وارد می‌شد که حتی نمی‌توانستند به راحتی به هم پاس بدهند.

چند بار دیده بودید که سانچس با سرعت رو به جلو برود تا حریف را پرس کند و هیچکس از او حمایت نکند؟ آرسن ونگر آنقدری شجاع نبوده که اوزیل را نیمکت نشین کند؛ ولی این بازیکن چقدر برای تیم مفید است؟ در غیاب او، آرون رمزی بیشتر پا به توپ می‌شد. او خط میانی تیم را رهبری می‌کرد و بهترین عملکردش در چند سال اخیر بود. برای این تیم آرسنال، دیدار مقابل چلسی فرصتی بود تا متوجه شوند آنها به درخشش سانچس و اوزیل نیازی ندارند.

نمی‌گویم هر دو را باید نیمکت نشین کرد، سانچس از زمان به میدان آمدن خوب کار کرد و به نظرم هنوز نقش مهمی در تیم دارد؛ ولی از این به بعد، هر بازیکنی باید به شرایط خاص بازی های خارج خانه عادت کند. این دیدار نشان داد که قدرت تیم مهم تر از هر درخشش فردی است.”

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۷ شهریور, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو