زمان انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۶ -

نیمار-کاوانی؛ آغاز جنگ قدرت در پاری سن ژرمن

اولین نشانه های اختلاف بین ستاره های گران قیمت پاری سن ژرمن، شب گذشته در دیدار مقابل لیون خود را نشان داد.

سرای نور؛بعد از ۵ پیروزی پیاپی، به نظر می رسد همه چیز در پاری سن ژرمن در بهترین شرایط است؛ اما در اولین دیداری که این تیم برای گلزنی به مشکل خورد، رابطه شکننده بین ستاره های این تیم هم خود را نشان داد.

شاگردان اونای امری تا دقیقه ۷۵ برای باز کردن دروازه لیون منتظر ماندند و همین آغاز درگیری های نیمار و ادینسون کاوانی بود. ابتدا روی یک ضربه آزاد، در حالی که کاوانی قصد داشت پشت ضربه قرار بگیرد، دنی آلوس با قلدری توپ را از او گرفت و به نیمار داد تا قدرت باند برزیلی پاری سن ژرمن را به رخ بکشد.

اما کاوانی خیلی زود نشان داد که قصد ندارد در این جنگ قدرت، مقابل ستاره های تازه وارد پی اس جی پا پس بکشد. پس وقتی در دقیقه ۸۰، داور یک ضربه پنالتی برای پاری سن ژرمن اعلام کرد، علی رغم اصرار نیمار، کاوانی توپ را به او نداد و خود پشت ضربه قرار گرفت.

اما ضربه او هم با واکنش خوب دروازه بان لیون تبدیل به گل نشد تا شب پرماجرای مهاجمان پاری سن ژرمن تکمیل شود. هرچند در دقایق پایانی، پی اس جی یک بار دیگر توسط مدافع حریف به گل رسید و در نهایت ۲-۰ پیروز شد؛ اما این اتفاق، زنگ خطر بزرگی برای اونای امری به صدا درآورده است؛ چه اینکه اگر او نتواند این حاشیه ها را جمع کند، تمام ریخت و پاش مدیران پاریسی در تابستان، به دشمن اصلی این تیم تبدیل خواهد شد.

نیمار که در بارسا و با حضور لیونل مسی و لوئیس سوارز، پذیرفته بود که باید برای زدن ضربات آزاد و پنالتی ها، با این دو ستاره به توافق برسد، به نظر می رسد در پاری سن ژرمن خود را ستاره اصلی تیم می داند و این برای کاوانی که پنجمین فصل حضورش در پارک دو پرنس را پشت سر می گذارد، پذیرفتنی نیست.

کاوانی مدت ها در پی اس جی زیر سایه زلاتان بود و حاضر نیست در مقابل نیمار که تنها چند هفته از حضورش در پی اس جی می گذرد، کوتاه بیاید؛ حتی اگر ستاره برزیلی ۲۲۲ میلیون یورو روی دست مالکان قطری باشگاه خرج گذاشته باشد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۷ شهریور, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو