زمان انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۶ -

حمزه یونس، تنها طلبکار خارجی تراکتورسازی

مسئولین فدراسیون فوتبال از وضعیت پیگیری پرونده های بین المللی و پرداخت بدهی های باشگاه تراکتورسازی به منظور دریافت مجوز حضور در رقابت های آسیایی اعلام رضایت کردند.

سرای نور؛به منظور تعیین آخرین وضعیت بدهی های خارجی و داخلی باشگاه تراکتورسازی تبریز روز گذشته جلسه ای با حضور دبیرکل فدراسیون، مسئولین کمیته های تعیین وضعیت بازیکنان، امور بین الملل و نمایندگان باشگاه برگزار شد.

این نشست با توجه به نزدیک شدن آخرین مهلت اعلام وضعیت بدهی های نمایندگان فوتبال ایران در رقابت های آسیایی انجام شد. نمایندگان باشگاه تراکتورسازی تبریز آخرین مدارک و مستندات خود پیرامون شرایط پرداخت بدهی های خارجی را در این نشست ارائه کردند. طبق اعلام باشگاه، از بین ۱۰ پرونده بدهی خارجی که از سال های گذشته باقی مانده بوده، وضعیت ۹ پرونده به شکل کامل مشخص شده است.

تنها پرونده باز موجود این باشگاه، پرداخت مطالبات مربوط به یک بازیکن است که اقدامات لازم در این خصوص انجام خواهد شد. همچنین این باشگاه در حال دفاع در دو پرونده دیگر در دادگاه عالی ورزش می باشد که هنوز حکم نهایی در خصوص این پرونده ها صادر نشده و مشکلی از این ناحیه باشگاه را تهدید نمی کند.

در جلسه برگزار شده فدراسیون فوتبال ضمن ابراز رضایت از پیگیری های امور مربوط به پرونده ها توسط مسئولین باشگاه تراکتورسازی، این روند را در بین باشگاههای مرتبط کشور بسیار مطلوب ارزیابی کرد.

بازیکنی که فدراسیون اعلام کرده هنوز با تراکتور برای دریافت مطالباتش به توافق نرسیده، حمزه یونس است. مهاجم تونسی که در حدود یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از تراکتورسازی طلبکار است و حاضر به دریافت قسطی این مبلغ هم نیست. از این رو هنوز هیچ اتفاق جدیدی در این خصوص رخ نداده است.

 

این در حالی است که بازیکنان و مربیان سابق تراکتورسازی مبالغ زیادی از این باشگاه طلبکار هستند و باید دید آیا این بدهی ها موجب نارضایتی afc خواهد شد یا خیر؟

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۷ شهریور, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو