زمان انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۶ -

پنج هزارصندلی نقش جهان برای پرسپولیس

در آستانه بازی حساس بین سپاهان و پرسپولیس در هفته هفتم لیگ برتر باشگاه اصفهانی از اختصاص تنها 10 درصد ظرفیت نقش جهان به طرفداران رقیب خبر داد.

سرای نور؛یکی از حساس ترین بازی های هفته هفتم لیگ برتر رویارویی دو تیم زخم خورده سپاهان و پرسپولیس در الکلاسیکوی ایران است. جدالی که نتیجه آن برای مربیان کروات دو تیم از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. به همین خاطر پیش بینی می شود با استقبال گسترده طرفداران دو تیم در ورزشگاه نقش جهان روبرو شود.

در آستانه این بازی باشگاه اصفهانی اعلام کرد طبق قانون تنها ۱۰ درصد ظرفیت ورزشگاه نقش جهان را به طرفداران رقیب اختصاص خواهد داد و بیشتر از این ظرفیت را نمی تواند به پرسپولیسی ها بدهد چون در این صورت در حق طرفداران پرشمار سپاهانی در اصفهان احجاف کرده است.

رمضانی راد مدیررسانه ای سپاهان گفت:« سپاهان آماده برگزاری الکلاسیکوی ایران در ورزشگاه نقش جهان است. برای برگزاری این دیدار همه تمهیدات لازم اندیشیده شده، آن چیزی که لازم  است درباره آن تاکید کنیم این است که طبق تلاش طاهری مدیرعامل و سایر دست اندرکاران باشگاه، همچون سال های قبل سهم هواداران پرسپولیس تهران در این دیدار ده درصد یعنی به تعداد کمتر از پنج هزار نفر خواهد بود».

او ادامه داد:« این که بازی امسال با پرسپولیس در ورزشگاه  بزرگ نقش جهان برگزار می شود هیچ دلیلی نیست که بخواهیم سهم بیشتری را به هواداران رقیب اختصاص دهیم. اختصاص سکوهای بیشتر به پرسپولیسی ها اجحاف در حق هواداران سپاهان است و مدیران باشگاه ما به هیچ وجه زیر بار این موضوع نخواهند رفت».

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۷ شهریور, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو