زمان انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۶ -

برانکو: وقت غصه خوردن نداریم

برانکو ایوانکوویچ بعد از شکست مقابل پیکان گفت:« همیشه مسابقات بعد از بازی های آسیایی خطرناک است و متاسفانه امروز ما در یک بازی خانگی مجازات شدیم.»

سرای نور؛

پرسپولیس بعد از مدت ها در ورزشگاه آزادی و مقابل چشم هواداران علاقمندش مغلوب شد آن هم در روزی که نشانی از آن تیم هجومی و پرانرژی نداشت.

برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس در در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی برابر پیکان گفت:« از بازی تیم راضی نیستم چرا که شکست خورده ایم. به تیم پیکان به خاطر این پیروزی تبریک می گویم آن ها تلاش زیادی کردند و انرژی لازم را برای پیروزی گذاشتند. طبیعی است که وقتی یک بازی را می برید حتما  مستحق آن پیروزی بوده اید.»

سرمربی پرسپولیس در ادامه گفت:« از قبل می دانستیم که این می تواند یک بازی خطرناک برای ما باشد. بازی که از قبل خودتان را برنده بدانید ، همه انتظار داشتند به آسانی پیروز شویم و البته بازی بعد از یک مسابقه آسیایی نیز همیشه دشوار و خطرناک است. ما بلافاصله بعد از بازی آسیایی مان متاسفانه این اتفاق رخ داد و در یک بازی خانگی مجازات شدیم. نمی توانیم انتظار داشته باشیم که در این بازی موقعیت های زیادی به وجود بیاوریم. روند بازی هم به گونه ای شد که با یک ضربه ایستگاهی گل خوردیم و باختیم و از طرفی شانس هایمان را تبدیل به گل نکردیم. ما خیلی وقت غصه خوردن نداریم. پنجشنبه باید با سپاهان بازی کنیم. انتظار داریم که بهتر و باکیفیت تر باشیم همان طوری که تا به حال بوده ایم.»

برانکو همچنین در پاسخ به عدم موفقیت تیمش در برابر ساختار دفاعی پیکان گفت:« گل پیکان در دقایق ابتدایی بازی به آن ها انگیزه زیادی داد تا با شوق و انرژی بیشتری بازی کنند. ما هم نتوانستیم بازی سریع و پاسکاری های دقیق داشته باشیم.در چنین مسابقاتی باید از معدود موقعیت ها استفاده کرد. مطمئن هستم که بازهم این اتفاق رخ می دهد.ما تا به حال توانسته بودیم برای موفقیت  این بازی ها راه حل پیدا کنیم.»

پرسپولیس در این فصل ۵ امتیاز خانگی را از دست داده است . برانکو در این باره گفت:« ما ۵ امتیاز خانگی را مقابل سیاه جامگان (۲امتیاز) و مقابل پیکان(۳ امتیاز) از دست داده ایم. این موضوع خوشحال کننده ای نیست. می دانیم که انتظارات از ما هر روز بیشتر می شود اما این را هم باید بدانیم که تکرار نتایج خوب کار سختی است. لیگ برتر شبیه یک ماراتن است و مشخص است که مسابقات زیادی را پیش رویمان داریم. وظیفه ما این است که بیشتر کارکنیم و روز به روز آماده تر شویم.»

او در ادامه گفت:« لازم است یک بار دیگر از هواداران تشکر کنم. آن ها ما را حمایت کردند و کنارمان  بودند و باز هم در آخر بازی هم تشویق مان کردند. هواداران پرسپولیس یک بار دیگر نشان دادند بهترین هواداران هستند.»

سرمربی کروات پرسپولیس در پاسخ به این سوال که چرا پرسپولیس روی ضربات ایستگاهی، کرنر ها و توپ های برگشتی ضعیف عمل کرد گفت:« درست است در این مورد ضعف داشتیم و نتوانستیم توپ های برگشتی را تحت کنترل دربیاوریم. این مسایل در بعضی بازی ها پیش می آید. همه دیدند که بازیکنان تلاش کردند اما چنین مسابقاتی هم در طول یک فصل پیش می آیند.»

برانکو همچنین درپاسخ به این سوال که پرسپولیس دچار ضعف بدنی است هم گفت:« چرا اینطور فکر می کنید؟ ممکن است در دقایقی از بازی تیم مقداری عقب بنشیند که این به خاطر فشاری است که حریف می آورد. اگر مشکل بدنی داشتیم نمی توانستیم در نیمه دوم پیکان را در محوطه جریمه خودش نگه داریم. وقتی حمله می کنید و دنبال برد هستید ناخودآگاه انرژی بیشتری صرف می شود.»

او همچنین درباره تعداد زیاد پاس های اشتباه بازیکنانش و اینکه چرا بشار رسن تعویض شد و احمدزاده نشد،  گفت:« همیشه بعد از باخت تفسیرهای  اینگونه به وجود می آید. همین بازیکنان وقتی تعویض شدند و به زمین رفتند سه موقعیت خیلی خوب را به وجود آوردند اما موقعیت هایمان گل نشد و برخی از بازیکنان اشتباهات بیشتر و برخی کمتری داشتند. مهمترین مساله در این مواقع دقت است. مخصوصا مقابل حریفی که بسته بازی می کند.»

برانکو در آخر نیز درباره عدم بازی کردن جلال حسینی گفت:« سیدجلال در پروسه تمرینات است. با احتیاط کار می کنیم و امیدوار هستیم به بازی با الهلال عربستان برسد.»

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۷ شهریور, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو