زمان انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۶ -

جعفری: بستن بازوبند سپاهان باعث افتخار است

کاپیتان سپاهانی ها در دیدار برابر پرسپولیس می گوید: افتخار می‌کنم این بازوبند را بر دست بستم. بازوبند سپاهان زمانی بر دستان محرم نویدکیا بوده است. البته من به دنبال این مسائل نیستم.

سرای نور؛

حسن جعفری بعد از تساوی دو بر دو پرسپولیس و سپاهان گفت: بازی بسیار خوبی بود. در این دیدار عملکرد خوبی نشان دادیم. همانطور که گفته بودم نیاز به زمان داریم. پرسپولیسی که امروز می‌بینید دو سال بازیکنانش کنار هم بودند و اینطور هماهنگ شده‌اند. ما تازه کنار هم قرار گرفته‌ایم و مدتی زمان نیاز است، تیم خوبی هستیم و از لحاظ فوتبالی رفته رفته بهتر می‌شویم. گل دوم را زمانی دریافت کردیم که ۱۰ نفره بودیم. امیدوارم در بازی بعدی نفت را شکست دهیم و به شرایط خوبی دست یابیم.

وی درمورد بازوبند سپاهان که امروز در دستان او بود، خاطرنشان کرد: افتخار می‌کنم این بازوبند را بر دست بستم. بازوبند سپاهان زمانی بر دستان محرم نویدکیا بوده است. البته من به دنبال این مسائل نیستم. مهمترین مسئله برایم  نتیجه گرفتن تیم است. امیدوارم در ادامه لیگ بتوانیم روزهای خوبی داشته باشیم و سپاهان را به روزهای طلایی‌اش برسانیم.

مدافع سپاهان در رابطه با حضور هواداران در ورزشگاه عنوان کرد: هواداران سپاهان نشان دادند که تک هستند. آنها باعث دلگرمی ما شدند. وقتی به ورزشگاه آمدند مو به تنم سیخ شد. هواداران از همان لحظه اول ما را تشویق می‌کردند. آنها لطف دارند و ما سعی می‌کنیم با همه وجود بازی کنیم.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۳۱ شهریور, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو