زمان انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۶ -

نظر محمدی: برای ماندن می‌جنگیم

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت تأکید کرد، تیمش در مصاف با استقلال خوزستان ابتدا به دنبال دستیابی به حداقل امتیاز بوده است.

سرای نور؛

علی نظرمحمدی پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل استقلال خوزستان گفت:

 

بازی را مدیریت کردیم
به دو تیم هم خسته نباشید می‌گویم. بازی کردن در این شرایط آب و هوایی خیلی سخت است. تیم استقلال خوزستان پس از شکست مقابل ذوب‌آهن خیلی خوب ریکاوری کرده و به میدان آمده بود. هم ما و هم استقلال خوزستان سختکوش بودیم و تلاش کردیم. به تیم ویسی هم خسته نباشید می‌گویم. ما به خوبی روندی که در هفته‌های گذشته در پیش گرفته بودیم را ادامه دادیم و توانستیم بازی را مدیریت کنیم.

کادرفنی تیم ملی بازیکنانم را ببیند

سپیدرود امروز چشم به ضدحملات دوخته بود و بازی را خوب کنترل کرد. استقلال خوزستان نیز هم در نیمه اول و هم در نیمه دوم رو به بازی مستقیم و توپ‌های بلند آورد، اما توانستیم در زمان باقیمانده توپ و میدان را در اختیار بگیریم. به دروازه‌بان و مدافعان‌مان هم خسته نباشید می‌گویم و امیدوارم کادر فنی تیم ملی بازیکنان این دو پست ما را بیشتر ببیند.

به خریدهایم اعتماد دارم
من به خریدهایم اطمینان دارم، چون آنها هم امروز و هم در بازی‌های گذشته کار بزرگی انجام دادند. بچه‌های من توانستند پیکان و صنعت نفت آبادان را ببرند که موفق به شکست پرسپولیس و استقلال شده بودند. این نشان می‌دهد که سپیدرود می‌تواند کارهای بزرگی انجام دهد. ما در ابتدای فصل با توجه به بضاعتی که داشتیم تیم خوبی بستیم و تا به اینجای لیگ هم نتیجه گرفته‌ایم. در روزهای آینده بیشتر از اینها از سپیدرود می‌بینید، چون تیم ما رفته‌رفته بهتر می‌شود.

برای ماندن می جنگیم
سال اولی است که پس از ۵۰ سال به لیگ برتر آمدیم. قطعاً برای ماندن می‌جنگیم اما به رده‌های بالای جدول هم چشم داریم.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۳۱ شهریور, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو