زمان انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۶ -

برانکو: دو اشتباه کردیم دو گل زدند

برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس از فضای ورزشگاه نقش جهان تعریف کرد و همچنین با اعلام رضایت از نمایش تیمش گفت: قصد تغییر در ترکیب سرخپوشان را ندارد.

سرای نور؛

برانکو که با وجود عصبانیت بعد از مساوی مقابل سپاهان در نشست مطبوعاتی حاضر شده بود با تعریف از فضای ورزشگاه نقش جهان تاکید کرد امروز روز نمایش زیبایی های فوتبال بود. حرف های برانکو را در نشست مطبوعاتی بخوانید:

 

می توانستیم برنده شویم
یک بازی با کیفیت و تلاش زیاد را دیدیم. طبیعی است که می‌خواستیم پیروز شویم. ما همیشه برای برد به میدان می‌رویم. تغییری نخواهیم داشت. زمانی که ۲ بر یک بودیم هم شانس داشتیم و می‌توانستیم برنده شویم. تیمم پخته بازی کرد.

 

روی هر دو گل سپاهان اشتباه داشتیم
روی هر دو گل سپاهان، اشتباه داشتیم و همین‌طور است دیگر. فوتبال پاسخ اشتباهات است. در آستانه بازی با الهلال نشان دادیم که تیم با کیفیتی هستیم. در بازی اول باید یک نتیجه قابل قبول مقابل الهلال بگیریم.
نمی شود اشتباه نکرد
اگر در فوتبال اشتباه نباشد نتیجه همیشه صفر – صفر می‌ماند. در مجموع بسیار خوب بازی کردیم و بازی را تحت کنترل داشتیم، دو گل زدیم و موقعیت‌های دیگری نیز به وجود آوردیم. مقابل سپاهان که در ۱۰ سال اخیر بهترین تیم ایران بوده، مربی خوبی دارد و در کنار ما از بیشترین ملی‌پوش بهره می‌برد، عملکرد خوبی  داشتیم. ما انتظار داشتیم که بازی سختی را پیش رو داشته باشیم، اما حیف شد پیروز نشدیم.

 

ربیع خواه جانشین خوبی برای کمال است
وی در خصوص اینکه چرا کمال کامیابی‌نیا از ابتدا برای پرسپولیس به میدان نرفت، گفت: کمال حق بازی مقابل الهلال را ندارد و به همین دلیل از این بازیکن استفاده نکردیم. ربیع‌خواه هم امروز در این پست بسیار خوب بازی کرد. او تعویض شد تا برای بازی با الهلال آماده باشد.

 

کرانچار در سپاهان زمان می خواهد
سپاهان تیم خوبی را با بازیکنانی مانند ساسان انصاری، علی کریمی، عزت‌الله پورقاز و… بسته است. طبیعی است که این تیم به زمان نیاز دارد تا یکدست شود و بازیکنان ایده‌های مربی را جذب کنند.

 

کاندیدای اصلی قهرمانی هستیم
ما به سیاه جامگان امتیاز دادیم و در خانه به پیکان باختیم اما بازی امروز نشان داد که کاندیدای اصلی قهرمانی ما هستیم. الان هفته هفتم است و ۲۳ هفته دیگر مانده و امتیازات زیادی هم در پیش است. ما سخت ترین شرایط بازی  نسبت به رقبا را داریم چرا که در آسیا بازی می کنیم اما افتخار می کنیم که در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا هستیم. حتی با وجود اینکه ترافیک زیادی در بازی ها داریم اما خوشحالیم.

 

تنها تیم بومی لیگ قهرمانان هستیم
الهلال بیشترین قهرمانی آسیا را دارد. حداقل ۶۰ قهرمانی دارند و تقریبا یک پای نهایی لیگ قهرمانان هستند. چند میلیون دلار برای یک بازیکن هزینه می کنند و پتانسیل بالایی دارند. طبیعی است که بقیه بازیکنان این تیم خطرناک هستند اما ما افتخار می کنیم که تنها تیمی در آسیا هستیم که عملا با بازیکنان بومی تا اینجا رسیده ایم.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۳۱ شهریور, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو