زمان انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ -

برگزیده‌های جشنواره «مدافعان‌حرم» در جشنواره مقاومت

نشست مشترک محمد خزاعی دبیر جشنواره فیلم مقاومت و حمید یادروج دبیر جشنواره فیلم مدافعان حرم برگزار و مقرر شد هفت فیلم برگزیده جشنواره فیلم «مدافعان‌حرم» مستقیم به بخش مسابقه جشنواره فیلم‌مقاومت راه یابند.

به گزارش سرای نور؛ هفت فیلم برگزیده جشنواره فیلم مدافعان حرم مستقیما به بخش مسابقه جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت راه پیدا می‌کند.

دبیر جشنواره «مدافعان حرم» بیان کرد: این جشنواره یکی از مطرح ترین جشنواره‌های سینمایی و هنری کشور است که در چند دوره اخیر با برنامه‌ریزی و هدایت‌های دبیر آن به جشنواره‌ای اثرگذار و تخصصی بدل شده است.

یادروج جشنواره مدافعان حرم و جشنواره مقاومت را جشنواره‌هایی هم‌راستا و ارزشمند توصیف کرد و ادامه داد: جشنواره‌های ارزشی باید در راستای هم‌افزایی یکدیگر حرکت کنند و از تجربیات یکدیگر استفاده کنند. از این رو ما در جشنواره فیلم مدافعان حرم از تجربیات همکاران عزیزمان در جشنواره مقاومت بهره خواهیم برد.

وی با بیان اینکه جشنواره فیلم مدافعان حرم فرزند جشنواره فیلم مقاومت است، بیان داشت: تجربیات مدیرانی همچون محمد خزاعی و یزدان عشیری همیشه ارزشمند بوده و در این دوره از جشنواره نیز کمک زیادی به ما کرده اند.

این مدیر فرهنگی در پایان خاطرنشان کرد: تاکنون بیش از ۳۲۰ اثر به دبیرخانه جشنواره فیلم مدافعان حرم ارسال شده که در میان آثار رسیده اسامی مستندسازان سرشناس به چشم می‌خورد.

گفتنی است؛ نخستین دوره جشنواره فیلم مدافعان حرم به دبیری حمید یادروج در سطح ملی و در دو بخش مستند و نماهنگ با همکاری موسسه فرهنگی هنری کتیبه نوای فاطمی ۵ خردادماه سال جاری برگزار می‌شود. فیلمسازان تا ۱۰ اردیبهشت ماه فرصت دارند آثار خود را با مراجعه به سایت www.modafeanfilmfest.ir به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

منبع:فارس

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۷ اردیبهشت, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو