زمان انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۶ -

توجیه عجیب بنزما برای افت گلزنی اش در رئال

کریم بنزما امروز و در حضور خبرنگاران رسما قراردادش را تا سال 2021 تمدید کرد.

سرای نور؛

بنزما که تا ۲۰۱۹ با رئال قرارداد داشت، دو سال دیگر هم در این تیم ماندگار خواهد بود و رقم فسخش نیز به یک میلیارد یورو افزایش یافته است.

 

 

 

 

بنزما در نشستی خبری در مورد وضعیت کنونی خودش و رئال گفت:« شرایط خوبی دارم و زمانی که به عقب نگاه می کنم می بینم که همه چیز چقدر سریع گذشت. از پوشیدن پیراهن رئال احساس غرور می کنم و همچنان برای جام بردن با بهترین باشگاه دنیا انگیزه فراوانی دارم. همیشه دوست دارم موفقیت های بیشتری کسب کنم و به همین دلیل هر روز سخت تمرین می کنم.

خوشبختانه مصدومیتم نیز بهتر شده و به زودی برمی گردم؛ البته نمی توانم زمان دقیقش را بگویم.

متاسفانه فصل را خوب شروع نکرده ایم ولی جای نگرانی نیست. درست است که ۷ امتیاز از بارسا عقب افتاده ایم ولی از این اتفاقات برای همه تیم های بزرگ رخ می دهد. مهم این است که همه با هم متحد هستیم. ما همان تیمی هستیم که در یک سال گذشته همه جام ها را برده ایم و ایمان دارم که به روزهای اوج مان بر می گردیم.»

 

افت گلزنی:« بستگی دارد چگونه به فوتبال نگاه کنید.

کار یک مهاجم مدرن فقط گلزنی نیست. او باید در بازی مشارکت داشته باشد و فضا سازی کند. یک مهاجم مدرن وظیفه دارد برای دیگر بازیکنان نیز موقعیت گل ایجاد کند. البته انتقادات به خودم را درک می کنم؛ ولی من دیدگاه دیگری به فوتبال دارم.

واضح است که دوست دارم زیاد گل بزنم ولی مهمتر از هر چیزی، موفقیت تیم است و باید به چیزهای دیگری هم در زمین فکر کرد. یک مهاجم مرکزی مدرن، علاوه بر گلزنی باید خوب بدود، خوب پاس بدهد و موقعیت سازی کند.»

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۳۱ شهریور, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو