زمان انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ -

خودکشی ضارب و مرگ مغزی یکی از پرسنل بیمارستان/جدیدترین جزئیات حادثه تیراندازی در سعادت‌آباد

مسئول روابط عمومی بیمارستان عرفان، با اشاره به آخرین جزئیات حادثه تیراندازی در نزدیکی بیمارستان عرفان، گفت:‌ یکی از پرسنل بیمارستان در اثر این حادثه دچار مرگ مغزی شده و همچنین ضارب نیز صبح امروز جان خود را از دست داده است.

به گزارش سرای نور؛ اسدی در ارتباط با درگیری یکی از کارمندان این بیمارستان به همسرش که منجر به حادثه در محوطه نزدیک بیمارستان شده بود، اظهار داشت:‌ در پایان ساعت کاری روز گذشته یکی از پرسنل زن بیمارستان که در بخش اتاق عمل فعالیت داشته از بیمارستان خارج شد که در محوطه نزدیک بیمارستان با همسر خود درگیر شده و مرد با استفاده از سلاح گرمی که به همراه داشت به سر زن شلیک می‌کند.

وی افزود: در اثر این حادثه تیراندازی، پرسنل زن بیمارستان دچار مرگ مغزی شده و پس از آن نیز همسرش به سر خود شلیک کرده و دچار مرگ مغزی می‌شود.

مسئول روابط عمومی بیمارستان عرفان خاطر نشان کرد:‌ صبح امروز مرد حادثه‌دیده در اثر شدت جراحت وارده جان خود را از دست داد و پرسنل زن بیمارستان نیز هنوز دارای علائم حیاتی با دستگاه است ولی مرگ مغزی وی محرز شده است.

اسدی در پایان با بیان اینکه حادثه تیراندازی در پارکینگ بیمارستان به وقوع نپیوسته و در محوطه نزدیک بیمارستان که افراد به صورت عمومی خودروی خود را پارک می‌کردند، بوده است، گفت: بقیه موارد مربوط به زندگی خصوصی این کارمند ما بوده و جزئیات بیشتری در این زمینه نداریم.

منبع:فارس

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۷ اردیبهشت, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو