زمان انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۶ -

لیگ‌ یک / تساوی در بازی ۱۰۷ دقیقه‌ای!

دو تیم صبای قم و گل گهر سیرجان در پایان در یک بازی جنجالی که 107 دقیقه طول کشید به تساوی 2 بر 2 دست یافتند.

سرای نور؛رقابت های هفته ششم رقابت های لیگ دسته اول امروز با برگزاری ۶ دیدار در شهرهای مختلف پیگیری شد و در یکی از این مسابقات نیز تیم صبای قم در ورزشگاه یادگار امام میزبان شاگردان وینکو بگوویچ بود.

گل اول این دیدار در دقیقه ۱۸ و با پنالتی احمد حسن زاده به دست آمد، اما در دقیقه ۶۹ وحید صالحی داور مسابقه که دقایق سختی انتظارش را می کشید، برای دومین بار اعلام ضربه پنالتی به سود گل گهر سیرجان کرد تا احمد حسن زاده باز هم تیمش را از میزبان پیش بیاندازد.

 

در شرایطی که دیدار دو تیم ثانیه های پایانی را پشت سر می گذاشت و تیم گل گهر در آستانه کسب ۳ امتیاز ارزشمند از قم قرار داشت، داور مسابقه ۳۰ ثانیه زودتر از پایان وقت قانونی بازی در سوتش دمید، تا شروعی باشد بر حواشی‌ای که بازی ۹۰ دقیقه ای را ۱۰۷ دقیقه‌ای کرد.

پس از سوت پایان بازی کادر فنی وبازیکنان صبای قم به شدت نسبت به تصمیم داور اعتراض داشتند و کار به جایی رسید که برخی لباس شخصی های حاضر در ورزشگاه یادگار امام به صورت خودجوش وارد عمل شدند و قصد کتک زدن داور را داشتند، که با دخالت نیروی انتظامی تا حدودی این قائله خاتمه یافت و داور مسابقه پس از چند دقیقه و در شرایطی که بازی همچنان ۲ بر ۱ به سود شاگردان وینکو بگوویچ دنبال می شد، بازی را از سر گرفت و کمک چهارم ۴ دقیقه وقت تلف شده اعلام کرد.

پس از شروع مجدد بازی صبایی ها همه جانبه به حمله رفتند و خیلی زود موفق حمله خطرناکی را روی دروازه گل گهر ایجاد کنند، که مشکوک به گل بود ولی گلر گل گهر توپ را از درون دورازه بیرون کشید. داور متوجه این صحنه نشد ولی کمک داور دوم پس از نزدیک به یک دقیقه با داور مسابقه صحبت کرد و اعلام کرد که توپ جهانگیر عسگری در دقیقه ۶+۹۰ به گل تبدیل شده است. ثبت نتیجه تساوی ۲ بر ۲ روی تابلو اینبار اعتراض گل گهری ها را به همراه داشت و آنها برای دقایقی قصد ترک زمین را داشتند ولی سرانجام به بازی برگشتند.

 

در نهایت این دیدار که در دقایق پایانی با تصمیم داور به حاشیه کشیده شد، در دقیقه ۱۰۷ با سوت وحید صالحی خاتمه یافت، تا دو تیم امتیازات را تقسیم کنند.

پس از این دیدار گل گهر سیرجان ۹ امتیازی شد و رتبه ۷ جدول را در اختیار گرفت و شاگردان هومن افاضلی هم ۴ امتیازی شدند و با قرار گرفتن در رتبه ۱۶ ام جدول رده بندی با امیدواری به روزهای آینده می نگرند.

ترکیب و تعویض های دو تیم در این دیدار به شرح زیر بود:
ترکیب صبای قم:
حسین نائیجی، سید مجتبی مبینی‌پور، حسن کریمی، داوود بهادری، مهدی جعفرپور، کمیل محمدی(۸۴- سجاد کرمان)، محمد رحمتی، میلاد کرمانی‌مقدم، عرفان بادی(۴۶- سعید حلافی)، مسعود ابرقویی(۶۶- جهانگیر عسگری) و علی امیری.
سرمربی: هومن افاضلی
ترکیب گل گهر سیرجان:
آرمان شهدادنژاد، عیسی پرتو، سید علیرضا ابراهیمی، حامد زمانی، میلاد صادقیان، امین پورعلی‌رودبنه، محسن آذرباد(۵۴- حسن شوشتری)، احمد حسن‌زاده(۷۹- علی شهسواری‌پور)، سجاد اژدر(۴۵- پیمان نامور)، محمدامین حاجی‌زاده و علی خسرونژاد.
سرمربی: وینکو بگوویچ

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲ مهر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو