زمان انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۶ -

باز هم بگوویچ از دروازه‌بانش خورد

سرمربی کروات گل گهر سیرجان در آستانه پیروزی تیمش در هفته ششم لیگ دسته اول آن را با اتفاقاتی عجیب از دست داد.

سرای نور؛وینگو بگوویچ که پیش از شروع بازی از پیروزی تیمش برابر صبای قم اطمینان داشت، دقایق پایانی را با اتفاقاتی عجیب پشت سر گذاشت تا ۲ امتیاز ارزشمند را از دست بدهد.

اولین اتفاق مربوط به سوت پایان بازی بود که داور ثانیه‌هایی زودتر پایان آن را اعلام کرد که با اعتراض گسترده صبایی‌ها داور دوباره بازیکنان را دعوت به ادامه بازی کرد و در نهایت این صبای قم بود که از این فرصت سود برد و گل تساوی را به ثمر رساند.

اما وینگو بگوویچ بیش از داور بازی باید از دروازه‌بان خود گله داشته باشد که روی هر دو گل صبای قم و بیشتر روی گل تساوی هنرنمایی عجیب خود را به نمایش گذاشت. آرمان شهدادنژاد ابتدا روی صحنه گل اول با پیش بینی اشتباه مسیر ضربه سر نتوانست واکنش خوبی روی ضربه کمیل محمدی داشته باشد. اما عجیب ترین اشتباه او مربوط به صحنه گل دوم صبای قم در شلوغی محوطه جریمه بود که با آماتورترین واکنش باعث شد تا توپ وارد دروازه‌اش شود و ۲ امتیاز شیرین از کف وینگو بگوویچ بپرد.

شهدادنژاد در دیدار جام حذفی برابر استقلال نیز با اشتباه مرگبار خود باعث شد تا شاگردان علیرضا منصوریان جواز صعود را به دست بیاورند و اکنون سرمربی کروات گل گهر باید بیش از این نگران حساس‌ترین پست تیمش در ادامه مسابقات باشد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲ مهر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو