زمان انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۶ -

نقش رونالدو در جدایی فان نیستلروی از یونایتد

یازده سال پس از جدایی فان نیستلروی از یونایتد و پیوستن او به رئال، دلیل اصلی کنار گذشته شدن او از سوی فرگوسن فاش شد.

سرای نور؛رود فان نیستلروی پس از چند فصل درخشان در یونایتد در انتقالی غیرمنتظره به رئال پیوست و دو قهرمانی لالیگای متوالی را با این تیم جشن گرفت. او فصل ۲۰۰-۰۷ آقای گل لالیگا هم شد.

 

آلیستر کمپل، مشاور سابق نخست وزیر انگلیس و  الکس فرگوسن، در مورد جدایی فان نیستلروی گفت:« تابستان ۲۰۰۶ با فرگوسن در جنوب فرانسه دیدار کردم و او نگران وضعیت فان نیستلروی بود. او به من گفت که فان نیستلروی بسیار خودخواه است و با کریستیانو رونالدو هم شدیدا مشکل دارد.

 

 

 

 

رونالدو سال ۲۰۰۵ پدرش را از دست داده بود و فان نیستلروی هم به کنایه به او گفته بود که حالا کی روش(دستیار سابق فرگوسن) را به عنوان پدر جدید خودش پیدا کرده است.

کی روش از فان نیستلروی می خواهد که احترام ها را حفظ کند و او هم کمی بعد از رونالدو پوزش خواست؛ ولی رونالدو حاضر به پذیرش عذرخواهی نمی شود. در نهایت وقتی فرگوسن از این قضیه مطلع می شود فان نیستلروی را موقتا از تیم کنار می گذارد. در نهایت چند ماه بعد او به رئال مادرید منتقل شد.»

 

فان نیستلروی و رونالدو سال ۲۰۰۹ به مدت چند ماه در رئال نیز با یکدیگر هم تیمی بودند ولی مهاجم هلندی نیم فصل راهی هامبورگ شد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲ مهر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو