زمان انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۶ -

احمدزاده: ۹ نفره شویم هم ۶ تایی می‌کنیم

هافبک شماره 10 از انگیزه بالای تیمش برای دستیابی به پیروزی و رسیدن به جواز صعود خبر داد.

سرای نور؛

فرشاد احمدزاده که این روزها جزو بازیکنان آماده پرسپولیس محسوب می‌شود با روحیه بالای خود در تمرینات این تیم انرژی بزرگی را به دیگر بازیکنان منتقل می‌کند تا برای جدال مقابل الهلال آماده شوند.

وی در خصوص اینکه چرا در زمان بازی اینقدر عصبانی و خشن در زمین حاضر می‌شود گفت: ما چون غیرت و تعصب داریم زود عصبانی می شویم. اما کودک دورنم همه را اذیت می کند.

وی در خصوص اخراج کمال کامیابی نیا در بازی مقابل الاهلی گفت: جالب اینجاست که کمال می‌گفت بازیکن حریف زرنگی کرد پایش را آورد اما واقعا پایش در رفته بود و دکتر همانجا پایش را جا انداخت. (با خنده)

احمدزاده در خصوص برنده شدن مقابل الاهلی با یک یار کمتر گفت: این برای ما که ۱۰ نفره شویم دیگر عادی شده و خدا را شکر در این شرایط هم مقابل الهلال موفق شویم. به نظرم اگر ۹ نفره شویم هم حریف را شش تایی خواهیم کرد.

هافبک تکنیکی و موفق پرسپولیس با اشاره به روحیه بالای هم‌تیمی‌هایش گفت: چون ما یک بر صفر جلو بودیم و کمال هم آنطور اخراج شد همه دو برابر انرژی گذاشتند. همین باعث شد تا بچه ها برای دل هواداران بازی کنند و این انرژی در زمین به کار گرفته شد و امیدوارم با همین انرژی بازی الهلال را ببریم.

وی در خصوص نگرانی هواداران از بابت بازی با الهلال عربستان با توجه به شرایط این تیم بعد از محرومیت طارمی گفت: وقتی تیمی به اینجا می‌آید یعنی تمام نفراتش تاثیرگذار هستند و اینطور نیست الان بدون طارمی روحیه ما پایین بیاید و ما برای تیم بازی می کنیم و امیدوارم بازی را با موفقیت به پایان برسانیم.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲ مهر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو