زمان انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۶ -

شجاع: برابر الهلال یک بر صفر برنده‌ایم

مدافع میانی سرخپوشان با حضور در نشست خبری پیش از دیدار برابر الهلال عربستان از آمادگی و انگیزه بالای هم‌تیمی‌هایش برای این جدال صحبت کرد.

سرای نور؛شجاع خلیل زاده که در این فصل پیراهن شماره ۳ سرخپوشان را برتن کرده است، در دو دیدار قبلی این تیم در مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان توانست عملکرد خوبی از خود به جا بگذارد و اکنون امیدوار است با عبور از الهلال حضور در فینال را تجربه کند.

شجاع خلیل زاده با حضور در نشست خبری در کنار برانکو ایوانکوویچ به تشریح شرایط تیمش پرداخت و در رابطه با دیدار با الهلال عربستان گفت: ما تمرینات خوبی انجام دادیم و آماده بازی با الهلال هستیم، الهلال تیم خوبی است و ما به آنها احترام می‌گذاریم؛ اما ما هم پرسپولیس هستیم و برای برد به زمین می‌رویم تا به فینال آسیا برسیم.

 

وی در خصوص محرومیت سه بازیکن این تیم و تاثیر آن روی عملکرد سرخپوشان گفت: غیبت این ۳ نفر خیلی به ما ضربه می‌زند، بازیکنان خوبی داریم و امیدواریم که با غیرت بچه‌ها بتوانیم بازی را از الهلال ببریم. بازی خیلی سختی داریم که قابل پیش‌بینی نیست؛ اما پیش‌بینی شخصی من این است که امیدوارم یک بر صفر برنده بازی شویم.

شجاع خلیل زاده که در دیدار مرحله یک چهارم زننده یکی از گل‌های پرسپولیس برابر الاهلی عربستان بود در ادامه پیش بینی خود از این بازی گفت: ما ۲ فینال سخت داریم، فردا فینال اول است، امیدوارم که گل بزنیم و گل نخوریم و تماشاگرانی داریم که با حضور پرشور خود در استادیوم از ما حمایت می‌کنند و امیدوارم که در نهایت فینالیست شویم. باز هم می‌گویم در بازی فردا مهم این است که گل نخوریم و گل بزنیم.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۳ مهر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو