زمان انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۶ -

فکری: به ما تهمت دوپینگ زدند تا کارشان را بکنند

سرمربی نفتی ها در رابطه با به دست آمدن اولین شکست تیمش می گوید: ما موقعیت های زیادی در این بازی ایجاد کردیم و می‌توانستیم بهترین نتیجه را بگیریم، اما بچه‌های ما تمرکزشان به هم خورده بود.

سرای نور؛سته اول تجربه کرد. او در رابطه با وقایع لیگ یک و کسب اولین باخت در ششمین دیدار این رقابت ها گفت: شک نکنید اتفاقات پیش از بازی‌مان و تهمتی که مسئولین آلومینیوم اراک به نفت زدند یکی از عوامل از هم پاشیدگی شیرازه تیم شد. ما موقعیت هایی زیادی در این بازی ایجاد کردیم و می‌توانستیم بهترین نتیجه را بگیریم؛ اما بچه‌های ما تمرکزشان به هم خورده بود و گل زودهنگامی هم دریافت کردیم مزید بر علت شد و نتوانستیم به بازی برگردیم و نتیجه را تغییر بدهیم.

 

او ادامه داد: امیدوارم بعد از این فضای سالمی در فوتبال فراهم شود تا دیگر هیچ تیمی در چنین شرایطی نتیجه نگیرد. اگر قرار باشد هر کس با این گونه ترفندها نتیجه گیری کند دیگر سنگ روی سنگ بند نمی‌شود و فوتبال پاکی را شاهد نخواهیم بود.

 

فکری در رابطه با تهمتی که به این تیم زده شد، گفت: شاید آنهایی که به ما تهمت دوپینگ کردن زدند می‌خواستند حواس ما را پرت کنند تا خودشان کارشان را بکنند. به نظرم چنین تمهیدات پسندیده نیست و امیدوارم این موضوع از سوی مسئولین فوتبال پیگیری شود. بعید می‌دانم این موضوع فقط مربوط به مدیریت اراک باشد بلکه احتمالا از جاهای دیگر آب می‌خورد.

 

او درباره داوری این دیدار نیز گفت: از داوری ها خیلی شاکی هستم و تا به اینجا اصلا از قضاوتها راضی نیستم، تقریبا در تمام بازی ها نفت‌مسجدسلیمان خیلی اذیت شد. باوجود آنکه نتایج خوبی کسب کردیم، خیلی جالب است که داوری با یکسری از تیم‌ها مهربان و برای بعضی تیم‌ها در هر بازی پنالتی گرفته می شود؛ اما با نفت‌مسجدسلیمان چنین رفتاری صورت می‌گیرد.

 

سرمربی نفت مسجدسلیمان ادامه داد: ما خیلی با غیرت و مردانه کار می کنیم. به جز ما یکسری تیم ها نیز هستند که سالم کار می‌کنند و فوتبال خوبی ارائه می دهند؛ اما متاسفانه یکسری تیم ها هستند که نمی‌خواهند فوتبال پاک را از دیگران شاهد باشند و رقابت سالم را از بین می برند.

 

فکری در رابطه با دیدار آتی تیمش برابر تیم راه آهن نیز گفت: هیچ بازی را نمی توان دست کم گرفت و از پیش قضاوت کرد. تیم راه‌آهن یکی، دو هفته ابتدایی شرایط خوبی نداشت؛ اما در یکی، دو هفته اخیر خوب نتیجه گرفته و بازنده نبوده. آنها نشان دادند تغییراتی داشتند و شرایطشان را مساعد کرده‌اند. از طرف دیگر ما تمام تلاشمان را می کنیم تا ۳ امتیاز این بازی را بگیریم و فاصله مان را با صدر کمتر کنیم و به صدر بازگردیم. ظاهرا تیم هایی که در زمین راه‌آهن بازی دارند دچار مشکل می‌شوند و کار برایشان سخت می‌شود.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۳ مهر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو