زمان انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۶ -

دست‌نشان: از این باخت ها در لیگ یک زیاد است

سرمربی ملوانان در رابطه با شکست در بازی حساس برابر نساجی می گوید از این باخت‌ها در لیگ یک زیاد است و هیچ تیمی نمی‌تواند به صورت دائمی برنده باشد. همه تیم‌ها خوب و حرفه‌ای هستند.

سرای نور؛نادر دست نشان و ملوانی ها نتوانستند در دیدار حساس برابر نساجی امتیازی بگیرند، دیداری که بین دو تیم مدعی برگزار می شد. نادر دست نشان درباره این بازی و شکست سخت ملوانان می گوید: فوتبال همین است، دیروز ما اسیر یکی، دو اتفاق شدیم و بازی را واگذار کردیم. باخت در دیداری اینچنینی درسی است برای من و بازیکنان تا بتوانیم در بازی های بعدی حواسمان را بیشتر جمع کنیم.

او ادامه داد: البته از این باخت‌ها در لیگ یک زیاد است و هیچ تیمی نمی‌تواند به صورت دائمی برنده باشد. همه تیم‌ها خوب و حرفه‌ای هستند و حداقل ۱۰ تیم خوب نتیجه می‌گیرند و نگران این نیستیم.

 

سرمربی ملوان در رابطه با بازی آینده انزلی چی ها گفت: بازی هفته آینده‌‌مان با مس رفسنجان است و ما باید از بازی خانگی استفاده ببریم و بتوانیم این بازی را پیروز شویم.

 

او درباره شایعه دوپینگ برخی تیم ها گفت: دوپینگ در لیگ‌های پایین کنترل شده نیست و باید این موضوع را پذیرفت، هفته گذشته زمانی که نماینده کمیسیون پزشکی آمد خوشحال شدم و استقبال کردم. از آنها خواستیم که این موضوع کنترل شود.

 

دست نشان در رابطه با تهمت هایی که در این رابطه زده می شود نیز ادامه داد: متاسفانه فوتبال ما موافق اینجور مسائل است و حواشی را دوست دارد و هتک حرمت را دوست دارد. شاید اگر با افرادی که بدون مدرک و دلیل تهمت می زنند به شکل دیگری برخورد می‌کردند بهتر بود. چیزی که بدون مدرک و سند گفته شود درست نیست. هیچ کس از چنین رفتارهایی خوشش نمی آید و آتش ما در این رابطه تند است و اگر تهمتی به ما زده شود به شدت برخورد خواهیم کرد.

 

دست نشان درباره مشکلات لیگ یک گفت: بازی‌های لیگ خوب است و فقط مشکلش کیفیت نیست، مشکل امکاناتش است و امنیت هایی که باید بررسی و نظارت در بازی‌ها به طور کامل انجام نشده و فقط شعارش داده می‌شود. فوتبال‌ها خیلی پیشرفت کرده و خیلی شرایط بهتر است و این نوید خوبی است که بازیکنان خوبی را پرورش می‌دهند تا در سطح اول فوتبال حضور داشته باشند.

 

او در پایان گفت: لازم است در فوتبال و رسانه ها از برخی رفتارها جلوگیری شود تا فوتبال خوبی را به تماشا بنشینیم، نه اینکه حواشی‌های فوتبال بزرگ‌نمایی شود. امیدوارم چه در لیگ‌برتر و چه در لیگ یک دیگر شاهد اتفاقاتی اینچنینی نباشیم.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۳ مهر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو