زمان انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۶ -

ربیعی: داوران لیگ یک به تمرکز بیشتری نیاز دارند

سرمربی تیم بادران می گوید که برای پایین آمدن درصد اشتباهات داوران لیگ یک باید با همان وسواسی انتخاب شوند که داوران لیگ برتر انتخاب می شوند.

سرای نور؛گفت: اصلا جدول برایم مهم نیست و توجهی به آن ندارم. فقط بازی به بازی پیش می رویم.

ربیعی در مورد پیروزی یک بر صفر برابر راه آهن عنوان کرد: ما چون روز دوشنبه با تبریز بازی کرده بودیم و باید شنبه هم بازی می کردیم، فاصله زمانی نداشتیم و طبیعی بود که تیم طراوات همیشگی را نداشته باشد. به راه آهن هم تبریک می گویم که متفاوت تر از قبل بود و اگر به همین روند ادامه دهد، قطعا به رتبه های بالاتر جدول در ادامه مسابقات می رسد. بابت این تغییرات و انتخاب محسن بیاتی نیا باید به مدیران راه آهن تبریک گفت.

سرمربی تیم باردان در پاسخ به این سوال که در مجموع و با توجه به برخی اشتباهات داوری شرایط قضاوت در لیگ یک را چگونه ارزیابی می کند، اظهار داشت: مطمئنم که تمام داوران تلاش می کنند که بهترین عملکرد را داشته باشند؛ قطعا اشتباه هم وجود دارد که به تمرکز بیشتری نیاز دارند، چون لیگ یک از نظر سطح کیفی به لیگ برتر نزدیک شده است و تبلور آن را در جام حذفی می بینید که ۸ تیم لیگ برتری حذف شده اند. پس این انتظار وجود دارد که داوران همانطور که با تمرکز زیادی برای لیگ برتر انتخاب می شوند و عملکرد آنها در لیست الیت تاثیرگذار است، در لیگ یک هم چنین وسواسی وجود داشته باشد؛ کما اینکه بازی ها در لیگ یک سنگین تر از لیگ برتر هم دنبال می شود. کسی به پاکی داوران شکی ندارد، اما اگر تمرکز وجود نداشته باشد در تقسیم عدالت دچار بحران خواهند شد. اگر در لیگ یک هم مانند لیگ برتر به این موضوع پرداخته شود، سطح قضاوت بالاتر می رود. اگر داوران با تمرکز صد در صد وارد مسابقه شوند، قطعا درصد اشتباهات هم به همان میزان پایین می آید.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۳ مهر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو