زمان انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ -

فرماندار نور:

فریاد و صدای تفرقه چه از سوی ما خادمان ملت و چه از سوی هر کس دیگر باشد پذیرفتنی نیست

فرماندار نور گفت: فریاد و صدای تفرقه چه از سوی ما خادمان ملت و چه از سوی هر کس دیگر باشد پذیرفتنی نیست.

 

به گزارش خبرنگار سرای نور؛ هادی خنجری فرماندار نور در جلسه معارفه بخشدار چمستان اظهار کرد: فرصت‌های خدمت بسیار کوتاه است و مهمترین فرصتی که برای هر فرد ایجاد می‌شود، فرصت خدمت‌گزاری است و باید این فرصت را دریابیم.
وی گفت: با نامگذاری سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل از طرف رهبر انقلاب مسیر مشخص است و امسال سال عمل، حرکت و استفاده از تمام ظرفیت‌ها است و مهمترین ظرفیت، همدلی و همزبانی است.

 

 

DSC01070

 

 

 

 
فرماندار نور افزود: جایگاه ما، جایگاه خدمت‌گزاری به مردم است و باید عزم خود را جزم کنیم و در سال ۹۵ حداقل یک گام در جهت تحقق فرامین مقام معظم رهبری برداریم و با تمام مشکلاتی که در کشور وجود دارد تمام توان خود را برای گشایش مشکلات به کار بگیریم .
این مسئول با اشاره به این که نمی‌توانیم در مازندران از کشاورزی چشم پوشی کنیم تأکید کرد: اساس توسعه کشور روستاها است و با تمام آسیب هایی که در این بخش دیده‌ایم باید تلاش کنیم در کشاورزی به جایگاه خود برگردیم.

 

 

 

DSC01054

 

 
خنجری گفت: باید گام های عملی را در حوزه اقتصاد مقاومتی با هم برداریم و در شهرستان ستادی را تشکیل داده‌ایم تا به سرعت ساختار آن را تنظیم کنیم و با بر نامه‌هایی که دریافت خواهیم کرد برای شناخت بیشتر مشکلات روستاها و تحقق اقتصاد مقاومتی در روستاها با تمام توان تلاش کنیم.

 

 

 

 

DSC01062

 
وی خاطر نشان کرد: فریاد و صدای تفرقه چه از سوی ما خادمان ملت و چه از سوی هرکس دیگر باشد پذیرفتنی نیست .
فرماندار نور با تجلیل از خدمات شایسته مهدی محمودی چراتی بخشدار چمستان اظهار کرد: مردم این دیار فرزندان خود را بیشتر دوست دارند و از آن حمایت می‌کنند و شهریار ذوالفقاری بخشدار جدید چمستان فرزند دیار ولایتمدار چمستان است که در دوران جنگ کشور و مردم خود را فراموش نکرد و در عرصه جهاد و مبارزه حاضر بود.
این مسئول تصریح کرد: هرچند استعداد بخش چمستان در حوزه‌های مختلف فراوان است و شاخص‌های لازم برای شهرستان شدن را دارد اما اگر می‌خواهیم چمستان در قله، به عنوان نگین این دیار سبز بدرخشد باید زیر ساخت‌های آن را فراهم کنیم.

 

 

 

DSC01099

 

 

 

حجت الاسلام سید احمد جباری امام جمعه چمستان در این مراسم با اشاره به جایگاه مسئولیت پذیری اظهار کرد: جایگاه همیشه ماندگار است اما افراد تغییرپذیر هستند پس باید قدر جایگاه را بدانیم و در مسیر رفع نیاز و حل مشکل مردم تمام توان خود را به کار بگیریم.
وی تصریح کرد: قرآن کریم می‌فرماید: شما انسان‌ها قبل از این که بگوید ای‌ کاش ما در دنیا از رسول خدا تبعیت می‌کردیم و راه و رسم آنان را در پیش می‌گرفتیم اکنون که فرصت دارید از این فرصت استفاده کنید.

 

 

DSC01059

 

 

 
امام جمعه چمستان گفت: مسئولیت جز مرکبی نیست و مبادا به اندیشه و تفکری گرفتار شویم که مسئولیت راکب باشد و ما مرکب زیرا انسان اشرف مخلوقات است.
جباری افزود: مقام و پست مست کننده است و باید مراقب بود زیرا شیطان نیز از همین مقام و مسئولیت که سبب غرور و کبر می‌شود برای گمراهی انسان استفاده می‌کند.
شهریار ذوالفقاری بخشدار چمستان نیز در این مراسم و تشکر از مردم و مسئولان اظهار کرد: از تمام کسانی که مسیر خدمت‌گزاری را برایم فراهم کردند تشکر می‌کنم.

 

 

 

DSC01122
وی تصریح کرد: خدا ر ا شاکرم که این فرصت را به بنده عطا کرد تا در ادامه فعالیتم در خدمت مردم شریف و ولایتمدار بخش چمستان باشم .
بخشدار چمستان خاطرنشان کرد: با ۲۸ سال سابقه خدمت وزارت کشور خود، دوسال به عنوان دهیار بنفشه ده و ده سال بخشدار بلده خدمت کردم و در مجموعه فرمانداری نیز به عنوان کارشناس و مسئول سیاسی و انتظامی در خدمت مردم شهرستان نور بودم.
این مسئول افزود: با توجه به تجربیات ارزشمندی که از فرمانداران و همکاران به دست آوردم امیدوارم بتوانم در راستای تحقق سخنان مقام معظم رهبری گامهای مؤثری بردارم.
ذوالفقاری تأکید کرد: بخش چمستان نیازبه توسعه همه جانبه وپایدار دارد و هدف ما خدمت کردن بر همین اساس و استفاده از تمام ظرفیتها وپتانسیل‌ها در جهت توسعه همه جانبه بخش چمستان است.

 

 

DSC01126

 

 

 
وی در پایان خاطر نشان کرد: با تمام توان و به دور از سیاست زدگی و جناح بندی و در مسیر قانون حرکت خواهم کرد تا در فضای همدلی و وحدت و همکاری همه دستگاه‌ها بخش چمستان را به جایگاه واقعی خود که همان شهرستان شدن است برسانیم.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۹ اردیبهشت, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو