زمان انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۶ -

دایی: ذوب‌آهن امسال بین سه تیم برتر است

علی دایی سرمربی تیم سایپا می گوید که برای کسب هر سه امتیاز بازی به اصفهان آمده است.

سرای نور؛

علی دایی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر ذوب آهن که روز آینده در اصفهان برگزار می شود، حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد:

ذوب آهن امسال بین ۳ تیم برتر است
بازی سختی را پیش را داریم. ذوب آهن از همه لحاظ از تیم های بزرگ کشور است. هم از نظر مدیریتی، هم از نظر کادر فنی. همچنین بازیکنان خوبی در اختیار دارد و بدون تردید امسال جزو ۳ تیم لیگ برتر خواهد بود، اما با همه احترامی که برای ذوب آهن قائل هستم اما  برای ۳ امتیاز به اصفهان آمده ایم.

 

برنامه سازمان لیگ غلط است
با توجه به برنامه غلط سازمان لیگ، متاسفانه ما زمان مناسبی را برای ریکاوری و برنامه های تمرینی نداشتیم و تنها توانستیم با ریکاوری به اصفهان بیائیم.

قلعه نویی بزرگ ما است
امیر قلعه نویی بزرگ ماست. ما همیشه برای ایشان احترام قائل هستیم. همیشه برای رتبه های بالا جنگیده اند، اما ما فردا با تمام داشته هایمان برای برد تلاش خواهیم کرد.

تیم ما جوان است و نیاز به زمان داریم
فوتبال فراز و نشیب زیاد دارد. تیم جوانی داریم. ۷۰ درصد تیم تغییر کرده و به زمان زیادی برای هماهنگی نیاز داریم و امیدواریم فردا با یک بازی خوب، ۳ امتیاز را کسب کنیم.

مجموعه داوری باید مدیران قوی تری داشته باشد
متأسفانه یک سری اتفاقات می افتد که مجبوریم برای پایمال شدن حقمان صحبت کنیم. در بازی جام حذفی پنالتی ما را نگرفتند. بازی پدیده سوار بازی بودیم یک پنالتی نادرست علیه ما گرفته می شود و بازی قبل هم یک پنالتی به ناحق علیه ما گرفته شد. مجموعه داوری باید مدیران قوی تری در فدراسیون داشته باشند. کسانی که هر سال بر علیه داوران حرف می زدند امسال مجیز داوران را می گویند. باید علم داوری را بالاتر ببریم. باید مدرس خارجی بیاید تا میزان اشتباهاتمان کمتر شود.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۳ مهر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو