زمان انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۶ -

یک بار دیگر ورزشگاه آزادی میزبان تیم ملی شد

در حالی که پیش از این اعلام شده بود بازی تیم های ملی ایران و توگو در روسیه انجام می شود فداسیون فوتبال اعلام کرد این بازی روز سیزدهم مهرماه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.

سرای نور؛

در برنامه آماده سازی تیم ملی ایران عنوان شده بود که این تیم در مهرماه  دو دیدار تدارکاتی برابر تیم های ملی توگو و روسیه خواهد داشت و با توجه به برگزاری اردوی تدارکاتی ملی پوشان در روسیه احتمال داده می شد تا هر دو بازی در این کشور برگزار شود.
با اعلام دقیق روز و ساعت برگزاری بازی تیم های ملی ایران و روسیه، مشخص شد که این بازی در کازان روسیه برگزار خواهد شد و سایت مربوط به بلیت فروشی آن نیز راه افتاد اما درباره بازی تیم های ملی ایران و توگو هیچ اطلاعیه ای مبنی بر مکان و زمان دقیق دیدار اعلام نشده بود تا اینکه فدراسیون فوتبال عصر امروز اعلام کرد این بازی روز سیزدهم مهرماه و از ساعت ۱۸:۱۵ در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.
این اتفاق در حالی می افتد که کارلوس کی روش پیش از این اعلام کرده بود تیم ملی دیداری در تهران نخواهد داشت و او به عنوان سرمربی دیگر در ایران روی نیمکت تیم ملی نخواهد نشست. سرمربی پرتغالی پیش از آغاز دیدار تیم های ملی ایران و سوریه به خبرنگاران حاضر در محل نشست عنوان کرد که برای آخرین بار است که به سوالات آنها پاسخ می دهد اما این بار می بینیم که کی روش مجبور است باز هم به عنوان سرمربی هدایت یکی از بازی های تیم ملی در ورزشگاه آزادی را به عهده بگیرد.

دیدار برابر توگو به عنوان جدیدترین بازی تدارکاتی تیم ملی در حالی برگزار می شود که ملی پوشان ایران آخرین بار در روز چهاردهم خرداد ماه در برابر تیم ملی مونته نگرو در خانه حریف برگزار شد و شاگردان کی روش موفق به پیروزی دو بر یک شده بودند.

تیم ملی آخرین بازی های تدارکاتی خود را خارج از ایران برگزار کرده بودند، آخرین بار روز بیست و هشتم اسفندماه در ورزشگاه آزادی به میدان رفته بودند در دیداری غیررسمی و برابر تیم ملی عراق که در نهایت با پیروزی یک گله عراقی ها به اتمام رسیده بود.

از حیث برگزاری بازی تدارکاتی رسمی در ورزشگاه آزادی نیز، ملی پوشان ایران آخرین بار روز هجدهم خردادماه سال ۹۵ برابر تیم ملی قرقیزستان قرار گرفته و به پیروزی شش بر صفر دست یافته بودند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۳ مهر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو