زمان انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۶ -

شکایت رسمی گل‌گهر از اتفاقات دیدار برابر صبا

باشگاه گل گهر از تیم داوری و نحوه برگزاری مسابقه فوتبال با تیم صبای قم به صورت رسمی شکایت کرد.

سرای نور؛

روز گذشته دو تیم صبای قم و گل گهرسیرجان در چارچوب هفته ششم رقابت های لیگ آزادگان به مصاف هم رفتند و در دیداری که اشتباهات داوری تاثیر بود، دو تیم در نهایت به تساوی ۲ بر ۲ دست یافتند. جالب اینکه گل تساوی صبای قم در شرایطی به ثمر رسید که داور زمانی که نتیجه بازی ۲ بر ۱ بود و پیش از پایان ۹۰ دقیقه سوت پایان بازی را زده بود و پس از اعتراض صبایی ها بازی را ادامه داد و آنها به گل رسیدند. پس از گل هم بازیکنان گل گهر قصد ترک زمین را داشتند که در نهایت و پس از صحبت هایی که انجام شد، به بازی برگشتند.

در همین رابطه صبح امروز مدیر عامل، رییس هیات مدیره و کادر فنی تیم فوتبال گل گهر در دفتر دبیر کل فدراسیون فوتبال حضور یافتند.

سرپرست باشگاه گل گهر سیرجان در مورد مشروح این جلسه توضیحات زیر را به “ورزش سه” ارائه داده است: « در این جلسه فریدون اصفهانیان رییس دپارتمان داوری با توجه به فیلم بازی و قضاوت داوران این دیدار جنجالی، تمامی صحنه ها را بررسی و این اشتباهات را تایید کرد. همچنین طبق دستور دبیر کل فدراسیون به کمیته انضباطی و سازمان لیگ مقرر گردید، حواشی این مسابقه در اسرع وقت بررسی و تصمیمات جدی أخذ گردد.»

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۳ مهر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو