زمان انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۶ -

کریمی: باید به ثبات برسیم

علی کریمی مربی تیم نفت تهران می گوید که با حمایت مدیران تیمش باید به ثبات برسد.

سرای نور؛علی کریمی بعد از پیروزی یک بر صفر مقابل سپاهان در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال که با اولین پیروزی دوران مربیگری اش مصادف شد، در کنفرانس خبری به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

 

شرایط سپاهان هم مثل ما بود
‌ قبل از اینکه صحبت هایم را شروع کنم بابت غیبتم در کنفرانس مطبوعاتی دیروز عذرخواهی می کنم.  با توجه به شرایطی که داریم یک بازی خوب ارائه دادیم. سپاهان از تیم های صاحب نام است که بازیکنان و تیم مدیریتی خوبی دارد؛ شرایط این تیم هم شبیه تیم ما بود. بازیکنانم تمام توانشان را گذاشتند و با استفاده از امتیاز میزبانی موفق شدیم پیروز خارج شویم.

 

قضاوت در مورد داوری را به کارشناسان واگذار می کنم
به هیچ عنوان دوست ندارم به داوری اعتراض کنم. شما صحنه‌های داوری را ببینید اگر مشکلی نبود حرف شما درست است. من قضاوت را واگذار می‌کنم به کارشناس داوری. ما باید از میزبانی استفاده کنیم. توپ‌ها را خوب هدایت کنیم. ما باید سعی کنیم ثبات در تیم داشته باشیم و بیشتر از این کار کنیم. از لحاظ بدنی کار کنیم و به شرایط ایده‌ال برسیم. امیدوارم در ادامه مسیر اتفاقات خوبی برای تیم رخ دهد.

 

باید کاری کنیم بازیکنان استرس نداشته باشند
بازیکنی است که با حضور من در کنار زمین استرس به آن وارد می‌شود و نمی‌تواند کار خودش را انجام دهد. مجموعه کادر فنی ما بیابانی، امامی‌فر هم کنار خط می‌روند. در مجموع فکر می‌کنم بازیکنان باید تمرکز روی بازی داشته باشند. ما به عنوان کادر فنی باید کاری کنیم بازیکنان با تمرکز و بدون استرس کار خود را انجام دهند.

 

با امید زنده هستیم
در خصوص باشگاه نفت توضیح دهم که در جریانات باشگاه هستم فعلا به ما مالک معرفی کردند و ما کارمان را می‌کنیم. چیزی که ما نیاز داریم هنوز مهیا نشده است. امیدوارم تا دیر نشده شرایط و زمان مهیا شود تا تیم با آرامش کار خودش را انجام دهد. هیچ اتفاقی از زمانی که آمده‌ام رخ نداده و فقط مدیرعامل عوض شده است . ۱۰ درصد پول را داده‌اند. قبلا هم به همین شکل بود. امیدوارم به شرایط نرمال برسیم. همه ما کادر فنی و تدارکات و ماساژ امیدواریم شرایط تیم بهتر شود. ما با امید زنده هستیم.

 

بازیکنان جوان معرفی می کنیم
طبیعتا ما به ارنج ثابت نرسیده‌ایم و بازی به بازی تغییرات انجام دادیم. خدا را شکر با تیم پرمهره با تغییرات بتوانیم به تیم کمک کنیم. آرش شهامتی ۱۸ ساله است و او بازیکن امید است. ما او را آورده‌ایم. مطمئنا از جوانان استفاده می‌کنیم و بازیکنان جوان را معرفی می‌کنیم. اگر امکانات و شرایط خوب باشد بازیکنان خوبی معرفی می‌کنیم.

 

باید بازیکنان خوب جذب کنیم
برای حضور موفق در جام باشگاه‌ها باید بیشتر بازی و تیم را هم تقویت کنیم. نباید بازیکنانی که به دردمان نمی‌خورند را جذب کنیم. نیازمند بازیکن خارجی خوب هستیم تا در نیم فصل بازیکنان مدنظرمان را جذب کنیم. برای نتایج خوب حتماً باید بازیکن خارجی خوب هم جذب کنیم؛ بازیکنی که بتواند به تیم کمک کند. ما یک بازیکن گرجستانی خوب داریم. به نظرم ملیت بازیکنان مهم نیست و نوع عملکرد آنها باید مورد بررسی قرار بگیرد.

 

کریمی در پایان کنفرانس خبری و پس از اینکه متوجه شد پرسپولیسی ها با دو گل از حریف خود عقب افتاده اند، ابراز امیدواری کرد که حداقل یک گل تیم محبوبش به ثمر برساند تا شرایط بهتری در بازی برگشت داشته باشد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۴ مهر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو