زمان انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۶ -

پیغام مهم میک از رشت به هیئت مدیره!

صحبت های مربی ایرلندی استقلال در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی با سپیدرود حاوی نکات مهمی بود، او می خواهد سرمربی آبی ها باقی بماند و این تیم را با شیوه خودش به اوج برگرداند.

سرای نور؛میک مک در موت با سابقه دستیاری کارلوس کی روش در تیم ملی ایران  و البته  والتر زنگا در النصر و العین در اول فصل با استقلال قرارداد امضا کرد. او آمد که بتواند نقش یک مربی بدنساز و تمرین دهنده درجه یک را برای استقلال بازی کند چرا که فصل گذشته منصوریان به دلیل نداشتن یک مربی تمرین دهنده و البته ضعف بدنی بازیکنانش همیشه تحت فشار بود.

برخلاف فصل گذشته، استقلال در این فصل کار را خیلی زود زیر نظر میک مک در موت آغاز کرد اما نتایج مطابق هزینه هایی که برای این تیم شده بود جلو نرفت و کم کم اعتراض ها به کادرفنی آغاز شد.

منصوریان در نهایت در پایان بازی با ذوب آهن نتوانست دوام بیاورد و در یک نشست ۸۹ دقیقه ای از تیم محبوب خود خداحافظی کرد تا سرنوشت ناصر حجازی، پرویز مظلومی، امیر قلعه نویی و … برای او هم تکرار شود.

بعد از جدایی منصوریان در طول هفته گذشته میک مک درموت به عنوان سرمربی موقت انتخاب شد تا حداقل برای مدت کوتاه هم که شده نقش او در تیم مهمتر شود. زمانی که او هدایت استقلال را برعهده گرفت خیلی ها فکر نمی کردند این مربی اینقدر جدی و مصمم تمام تلاش خود را بکند که تاثیر مثبتی روی تیم بگذارد اما سعی کرد به قرارداد حرفه ای خود به بهترین شکل عمل کند.

اما مک در موت در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی با سپیدرود صحبت های مهمی را به زبان آورد که با توجه به آن می توان فهمید که او در تلاش است این بار در پستی بالاتر به کارش در استقلال ادامه بدهد.

مک در موت گفت: من الان سرمربی تیم هستم و تمام هفته نیز من سرمربی تیم بودم. این موضوع واضح و روشن است.  بازیکنان ما در این شرایط سخت هر روز قوی تر می شوند. می دانید که چقدر کار کردن تحت این فشار سخت است؟ بازیکنان ما با لبخند می آیند و این موضوع برای خوشحال بودن نیست بلکه از روی حرفه ای بودن است. هر روز قوی تر می شوند و تا زمانیکه با هم بمانند، به من ایمان داشته باشید که ما قوی تر می شویم و استقلال در حال بالا آمدن است.

مک در موت صحبت از  ساختن تیمی قوی می کند و آنچه شانس او را برای ماندن به عنوان سرمربی استقلال زیاد می کند، اعتمادی است که بازیکنان به سبک کارش دارند. گفته می شود بازیکنان استقلال در طول هفته از نحوه تمرینات میک رضایت دارند و شاید او بتواند با یک پیروزی و بازی خوب برابر سپیدرود نظر اعضای هیئت مدیره را تغییر بدهد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۴ مهر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو