زمان انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۶ -

تراکتورسازی پیگیر قرارداد مشکوک با حمزه یونس!

وکیل باشگاه تراکتورسازی ابراز امیدواری کرد دلایل بسته شدن قرارداد سنگین با مهاجم تونسی روشن شود.

سرای نور؛حمزه یونس مهاجم تونسی در ابتدای لیگ پانزدهم با مبلغی گزاف راهی تراکتورسازی شد و عنوان گران‌ترین بازیکن لیگ را در آن سال هم به خود اختصاص داد. این بازیکن با وجود اینکه مبلغی از تراکتور در آن مقطع دریافت کرد، در نیم فصل به صورت یک طرفه قراردادش از سوی مسئولان این باشگاه فسخ شد و همین موضوع فضا را برای شکایت او به فیفا بابت مطالباتش و فسخ یک طرفه فراهم کرد.

 

از این رو دلیل اصلی محرومیت تراکتورسازی از نقل و انتقالات بازیکن در دو پنجره همین بود. فیفا حتی تراکتورسازی را به پرداخت مبلغ ۳۲۰ هزار دلار بابت مطالبات این بازیکن محکوم کرد.

در مذاکراتی که تراکتورسازان با حمزه یونس برای پرداخت مطالبات انجام دادند، او به هیچ عنوان رضایت نداد که طلبش به صورت اقساطی پرداخت شود وبه همین خاطر مسئولان باشگاه مجبور شدند این رقم سنگین(حدودا یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان) را به صورت یکجا به مهاجم تونسی پرداخت کنند. حالا مسئولان باشگاه تراکتورسازی پس از پرداخت این مبلغ به دنبال دلایل بسته شدن چنین قراردادی می‌گردند.

آرش نجفی، وکیل باشگاه تراکتورسازی در این باره گفت: «با توجه به اینکه هیچ تعامل و همکاری از سمت حمزه یونس صورت نگرفت مجبور شدیم کل مبلغ را پرداخت کنیم. البته در مورد حمزه یونس باید بعد از پرداخت پیگیری های دیگری صورت پذیرد چرا که این قرارداد از نظر من ابهامات زیادی داشته و باید عوامل انعقاد چنین قراردادی در قبال عملکرد خودشان پاسخگو باشند که چرا این بازیکن با چنین قیمتی به استخدام باشگاه در آمده و با آن شرایط از تیم جدا شده که چنین مشکلاتی را برای تراکتورسازی ایجاد کند.»

وی افزود: «من فکر می کنم پیگیری اینگونه موارد مشکوک می تواند مانع از تکرار اتفاقات مشابه برای باشگاه های ایرانی شود و این حق مسلم باشگاه و هواداران است که باید نسبت به شفاف سازی در این خصوص اقدام شود.»

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۴ مهر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو